Play 5 (Gen2) 2,5 maand oud geen verbinding meer via wifi

Badge +1
Beste,
Vanochtend nog muziek afspelen via de wifi, echter later op de dag geen geluid meer op de Play 5.
Bekabeld is het geen probleem, dan wordt de Play 5 gelijk herkend. Kan alleen geen verbinding meer krijgen via de wifi. Is de wifi-ontvanger stuk?

Graag jullie advies.

20 Reacties

Badge +1
Zojuist een diagnose gemaakt en het nummer is 7619535.
Met vriendelijke groet.
Reputatie 7
Badge +2
Beste Rene,

Ik zie dat u al contact heeft gehad met onze support afdeling en u de RMA verwerking heeft doorgedrukt.
Ga er dus vanuit dat er geen hulp meer nodig is op deze support aanvraag.
Hoop dat je snel de vervangende speaker in huis hebt!
Badge +1
Hallo Tim,

Alles is naar volle tevredenheid in gang gezet.
Zojuist de bevestiging ontvangen dat er een nieuw exemplaar onderweg is. Mijn defecte Play 5 wordt vandaag door DHL opgehaald en zal morgen bij jullie arriveren.

Met vriendelijke groet.
Ik heb sinds gisteren exact hetzelfde probleem. Toestel ook 2.5mnd oud
Badge +1
Telefonisch contact opnemen met de supportafdeling werkt het snelst.
Dank je René. Ga ik doen
Supportafdeling gebeld. Prima service. De play5 wordt ook hier omgeruild.
Badge +1
Top geregeld 😃
Badge +1
Zojuist mijn nieuwe playback 5 ontvangen en gelijk geïnstalleerd ??.
Badge +1
Als dit maar geen "kwaal" wordt van deze spelers, ik heb namelijk 6 van deze play:5 gen 2.
De eerste speler weigert reeds dienst en is ook ongeveer 3 maanden oud.
De speler is draadloos niet meer te zien in de controller maar bedraad wel en het statusledje heb ik inmiddels alle kleuren zien geven continu en knipperend.
As maandag sonos maar bellen als dat het snelste is.
Tja ben er wel ff ziek van mijn geplande "bioscoopavondje" kan ik wel afzeggen en dan zeker weer thuisblijven voor de koerier die komt halen en brengen, bah dacht dat ik hier nu voorlopig vanaf was.
😞 😠
Reputatie 5
Badge +2
Ik snap de frustratie, heb je al contact opgenomen? Je kan overigens zelf een ophaal moment kiezen via de DHL website.
Badge +1
Bedankt Ryan, is inderdaad frustrerend, ik sta reeds 10 minuten in de wacht voor telefonische hulp. Het is blijkbaar druk.
Reputatie 5
Badge +2
Het kan inderdaad druk zijn, maandag ochtend is een vaak een druk moment. Succes, laat je nog even weten of het allemaal gelukt is?
Badge +1
Ik heb maar even opgehangen. Ja, ik zou hier even laten weten hoe het afgelopen is.
Bedankt voor je reactie Ryan
Reputatie 5
Badge +2
Ik kan je hier ook verder helpen, stuur even een diagnose in als de PLAY:5 bekabeld is, reply het bevestiging's nummer hier.
Badge +1
7640920
Reputatie 5
Badge +2
Hij is toch defect, ik zal je een pm sturen met de stappen.
Badge +1
Nieuwe play:5 is net afgeleverd en speelt weer vrolijk mee als RS.

Afspraak maken op DHL site vond ik erg lastig en moest ze toch bellen voor de goede orde.
DHL heeft de defecte play:5 net opgehaald maar wat me zorgen baarde is dat ik geen bewijs van afgifte kreeg, hopelijk gaat dat allemaal goed want ik heb er geen controle meer over en als het zoek raakt wordt m'n creditkaart belast met de nieuwprijs van deze speler.

Nu dit avontuur zo goed als voorbij is vraag ik me af hoe het precies zit met de garantievoorwaarde op sonosartikelen. Zou jij me dat nog even kunnen vertellen Ryan?
Verder wilde ik je nog bedanken voor alle hulp die erg voorspoedig ging.
Reputatie 5
Badge +2
ik kan me voorstellen dat er wat zorgen zijn, laat ik die wegnemen, wij kunnen altijd via onze return afdeling achterhalen of de speler ontvangen is (hiervoor kan je ons mailen mocht je dat willen weten), je garantie is 2 jaar vanaf eerste moment van registratie (van je vervangende product). Wat betreft de afschrijving, ook dit is altijd nog terug te draaien, als de vertraging niet door jou is veroorzaakt (te laat met verzenden) zal er niks afgeschreven worden of als het bedrag al afgeschreven is en de vertraging (niet binnen twee weken ontvangen) zal dit te achterhalen zijn, aangezien wij navraag/een onderzoek kunnen doen naar het label (wanneer is hij verzonden etc).
Badge +1
Ow ok, bedankt voor de geruststelling en je hulp en misschien tot ziens in een leuker draadje/topic

Reageer