Vraag

Play:5 (gen)2 werkt niet meer via WIFI

• 2 December 2017
  • 5 reacties
  • 172 Bekeken

De WIFI van mijn Play 5 gen2 werkt terug niet meer. Met de UTP kabel werkt dit wel. Dit is al de tweede maal dat ik dit voor heb. Telkens mogen opsturen en een nieuw toestel ontvangen. Gezien de opstelling wens ik de werking met WIFI blijven behouden. Zijn er problemen met de Play 5 dat dit zo vaak voorkomt?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Vorige keer werd er een diagnose gevraagd. Dit is uitgevoerd met het bevestigingsnummer: 8162606

Alvast bedankt voor de vlotte verwerking.
Reputatie 7
Badge +2
Excuus, maar de diagnose komt helaas corrupt binnen, wat inhoud dat de speaker zijn informatie niet op het internet krijgt.
Zou je de router en je Sonos van het stroom kunnen halen en opnieuw kunnen aansluiten, om daarna een nieuwe diagnose in te sturen?
Mocht de speaker stuk zijn, misschien begrijp ik je bericht niet goed, maar is dit dan de 3e keer? Dat je eerder al 2 speakers hebt moeten terugsturen?
Dag Tim, Ik heb zojuist een nieuwe diagnose uitgevoerd. (nr8172611). Deze keer verliep de diagnose vlot. De vorige keer duurde het lang. Vandaar misschien de corrupte diagnose.

Het klopt dat dit de derde play5 is. De vorige zijn ingeruild met de nummers: 170425-000292 en 170617-000716.
Ik heb dit product als een kwaliteitsproduct gekocht. Ik hoop dat dit de laatste wissel is. Hebben jullie dergelijke problemen al eerder gehad?
ik heb dit probleem ook met de PLAY 5. Het is mijn eerste maar de wifi werkt ineens niet meer...
Reputatie 7
Badge +2
Dag Tim, Ik heb zojuist een nieuwe diagnose uitgevoerd. (nr8172611). Deze keer verliep de diagnose vlot. De vorige keer duurde het lang. Vandaar misschien de corrupte diagnose.

Het klopt dat dit de derde play5 is. De vorige zijn ingeruild met de nummers: 170425-000292 en 170617-000716.
Ik heb dit product als een kwaliteitsproduct gekocht. Ik hoop dat dit de laatste wissel is. Hebben jullie dergelijke problemen al eerder gehad?

Heb een case aangemaakt onder referentie nummer.: 171205-000997
Hier gaat u spoedig een mail over ontvangen.
Excuses voor het ongemak. Dit is zeker niet hoe we willen dat klanten de Sonos producten ervaren.

ik heb dit probleem ook met de PLAY 5. Het is mijn eerste maar de wifi werkt ineens niet meer...
Het zelfde verzoek een diagnose in te sturen terwijl de speaker bekabeld zou staan en dus zou verschijnen.