Play:5 (gen)2 werkt niet meer via WIFI.

Toon eerste bericht

30 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik heb inmiddels hetzelfde probleem. Echter, ik heb de speaker in Amerika gekocht en ben daarna terug naar Nederland verhuisd.

Nu is de speaker in Nederland kapot gegaan maar moet ik de speaker terugsturen naar een Amerikaans adres voor vervanging en vervolgens weer terug naar NL sturen. Gezien de hoge verzendkosten en importbelastingen (1 maal naar Amerika en 1 maal naar Nederland) wil ik hem liever in NL tegen betaling katen repareren.

Weet iemand waar dit kan?

Officieel moet de speaker inderdaad terug naar de US, daarom raden we ook aan producten te kopen in het land waar je woont.
In uw geval is het uiteraard wat anders aangezien je terug bent naar NL. waarin we uit coulance voor deze keer om de regel heen zullen werken.
Zal het proces in werking zetten, je krijgt spoedig de mail voor het omruilen van je speaker.
Heb tevens je taal naar NL aangepast zodat je bij de Nederlandse support uitkomt ipv de Amerikaanse. (mocht je weer contact moeten opnemen)
Zelfde probleem als hier door verschillende anderen gemeld. Ik heb een Play 5 1e gen die prima functioneert en een Play 5 2e gen die sinds kort alleen nog bekabeld werkt. Alle instructies geprobeerd om probleem op te lossen; werkt niet. Telefonische helpdesk onbereikbaar.

Diagnose gemaakt via app.
Nr is 893076578

Graag jullie hulp.

groet
Joep
Reputatie 7
Badge +2
Zelfde probleem als hier door verschillende anderen gemeld. Ik heb een Play 5 1e gen die prima functioneert en een Play 5 2e gen die sinds kort alleen nog bekabeld werkt. Alle instructies geprobeerd om probleem op te lossen; werkt niet. Telefonische helpdesk onbereikbaar.

Diagnose gemaakt via app.
Nr is 893076578

Graag jullie hulp.

groet
Joep

Weet niet welk nummer je belde, en/of dit in het weekend was.
Wij zijn Maandag t/m Vrijdag van 10:00 tot 18:00 te benaderen op de volgende nummers.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis te bereiken.

Verder hoef je eigenlijk niet te bellen, heb je namelijk al een mail verzonden waar ik graag antwoord op terug zie via de mail.
Case nummer van de mail: 00660744

Mijn ‘Play:5 gen 2’ werkt ook niet meer op wifi. Bekabeld is er geen probleem. Graag jullie hulp.

Diagnose: 719869408

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +2

Mijn ‘Play:5 gen 2’ werkt ook niet meer op wifi. Bekabeld is er geen probleem. Graag jullie hulp.

Diagnose: 719869408

Alvast bedankt

Email verzonden onder ticket: 01563357.

We zien graag reactie via email terug.

Reageer