Mijn play 5 (gen 2) is plotseling uit mn Sonos netwerk.
Ik had hem ingesteld als "Eetkamer".
Heb mn complete netwerk (modem, router etc.) opnieuw opgestart maar zonder reslutaat. Vervolgens de play 5 ge-reset naar de fabrieksinstellingen maar ook dat werkt niet. Onvindbaar en wordt niet gedetecteerd door de sonos app. (via "speler toevoegen")
Ik heb 2 diagnoses gemaakt:
Oranje licht brandt continue: 7871271
Groen licht knipperend: 7871265
De instructies vertellen dat de knop ingedrukt gehouden dient te worden tot dat het belletje hoorbaar is. Dit is hoorbaar maar vervolgens detecteerd de app hem niet....
Graag uw oplossing.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Bladzijde 2 / 2
Ik heb hetzelfde voor, mijn play5 gen2 is woensdag 20 sept'17 ineens uitgevallen.
Vandaag vrijdag 22 sep had ik de tijd om het te controleren.
Play5 gen2 (keuken) opnieuw willen connectern met WiFi knop achteraan ingedrukt lampje blijft oranje branden maar geen groen en geen verbindingen.
Vervolgens met utp kabel verbonden met mijn router en play5 gen2 is terug zichtbaar en speelt.
WiFi verbinding opnieuw geconfigureerd in SONOS app. Utp kabel verwijderd en terug geen play5 gen2 en geen muziek.
De rest van mijn Sonos installatie (surround woonkamer = bar + sub + 2x play1's) werkt wel normaal.
Ik heb de indruk dat er meerdere en zelfde problemen zijn met de sonos play5 gen2 toestellen.
Vandaag vrijdag 22 sep had ik de tijd om het te controleren.
Play5 gen2 (keuken) opnieuw willen connectern met WiFi knop achteraan ingedrukt lampje blijft oranje branden maar geen groen en geen verbindingen.
Vervolgens met utp kabel verbonden met mijn router en play5 gen2 is terug zichtbaar en speelt.
WiFi verbinding opnieuw geconfigureerd in SONOS app. Utp kabel verwijderd en terug geen play5 gen2 en geen muziek.
De rest van mijn Sonos installatie (surround woonkamer = bar + sub + 2x play1's) werkt wel normaal.
Ik heb de indruk dat er meerdere en zelfde problemen zijn met de sonos play5 gen2 toestellen.
Heb hem nog even met een utp kabel direct gekoppeld aan mn router. Dan vindt ie hem wel!
Diagnose: 7871399
Vervolgens utp kabel verwijderd en foetsie is ie weer....
Wifi kaart defect? Zomaar in één keer?
Diagnose: 7871399
Vervolgens utp kabel verwijderd en foetsie is ie weer....
Wifi kaart defect? Zomaar in één keer?
Bladzijde 2 / 2
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.