Vraag

play 5 gen 1 doet het plots niet meer

• 27 juli 2020
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Plots zonder aanleiding totaal buiten werking, doet niets meer + zekering in de elektriciteitskast afgesprongen. Stopcontact (na het opnieuw inschakelen van de zekering) + kabel in orde. Wie weet hoe dit op te lossen? Luidspreker van 4j oud die me 499€ kostte, en bijgevolg véél te vroeg overleden  

dank voor de hulp!!

Yves. 

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Even oorzaak en gevolg: had kortsluiting door de speaker of is de speaker gesneuveld door de kortsluting?

Kortsluiting agv speaker ipv andersom lijkt mij omdat er in dat circuit geen andere verbruiker was op dat moment én er nog een play 1 in datzelfde circuit aangesloten zit, die nog normaal functioneert.,, 

Reputatie 5
Badge +3

Vervelend voor zo’n duur ding. Ik zou eens op Marktplaats kijken - als je nu een Five koopt kan die alleen op S2 software lopen. Een Gen 2 of Gen 1 is dan misschien handiger, tenzij je op korte termijn nieuwe Sonos device zou willen.

Bedankt om mee te denken maar ik hoop op een alternatieve oplossing of billijk voorstel van Sonos uit. Er moet ergens een mogelijkheid zijn tot herstelling of ruilvoorstel of dergelijke, anders vliegt sonos hier buiten. 500€ voor 1 luidspreker die slechts 4 jaar meegaat is waanzin vind ik. 

Reageer