Beantwoord

Play 5 defect.

• 26 June 2018
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

Play 5 ( 6 jaar oud ) funktioneert niet meer . Bij het inschakelen brandt de witte led een paar seconden en verdwijnt vervolgens en doet de play-5 niets meer.
icon

Beste antwoord door Emily P 29 June 2018, 10:04

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Zou je willen proberen de Play:5 te resetten naar fabrieksinstellingen? Als het witte lampje wel gaat branden klinkt het alsof deze wel stroom nog krijgt namelijk. Hoe je een reset uitvoert, vindt je hier.
Beste Nick . Ik had de Play 5 al reeds gereset via de procedure " fabrieksinstellingen terugzetten" . ik ging er daarbij vanuit dat met de " connectknop" de pauze-toets bedoeldt wordt . Ik heb het op uw aangeven zojuist weer een keer uitgevoerd , maar de witte led verdwijnt weer na een paar seconden . de connect-pauze toets toch nog een tijd ingerukt gehouden , maar de led komt niet meer op , dus ook niet in de gewenste oranje setting. Hebt u wellicht nog meer sugesties ?
Reputatie 4
Badge +3
Als de fabrieksreset ook niet werkt betekent dit helaas dat de Play:5 defect is.
Het enige wat we in dit geval kunnen bieden is een vervanging, en op basis van de garantiestatus zal dit gratis of tegen betaling zijn.

Stuur alsjeblieft even de volgende informatie in privé bericht, dan kan ik kijken of de Play:5 in garantie is en deze voor je aanmelden, waarna je een email krijgt met de vervolgstappen en een mogelijke offerte.
- Adresgegevens
- Emailadres
- Serienummer Play:5