Vraag

play 5 aansluiten (1 stuk)

• 24 March 2017
  • 5 reacties
  • 203 Bekeken

hallo allemaal.
ik ben langzaam aan het sparen voor een surround,en was begonnen met de playbar.
Nu heb ik vanmiddag 1e play 5 erbij gekocht ,maar deze speelt niet mee.
wat doe ik verkeerd?
gr remco

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Remco, je moet wel wat meer info geven zoals: hoe is de speaker gekoppeld aan het internet, via WIFi of een UTP kabel? Beste is om de speaker altijd via een UTP kabel te verbinden met je internet router om er zeker van te zijn dat de speaker een goede verbinding heeft naar internet. Als de speaker na aanschaf nooit heeft gewerkt is een factory reset een goede optie:

Hier de procedure:
Unplug the power cord from the electrical wall outlet.
Press and hold the Play/Pause button while simultaneously plugging the power cord back into the electrical wall outlet.
Continue holding the Play/Pause button until the light begins flashing amber and white.
Once reset, the light will flash green indicating the product has been reset and can be added back to your Sonos household.
hallo,
bedankt voor de reactie,
ik heb alle bovenstaande tips gedaan,maar doet nog steedsniet mee.
het lampje blijft ook wit knipperen
Zie in in je internet router of de Sonos een IP adres krijgt? In je router heb je vaak een pagina (DHCP) waar je kunt zien wat apparaten in je netwerk voor adres krijgen. Er is bij Sonos een diagnostic pagina: http://:1400/status waar staat vul je het IP adres in wat hebt kunnen vinden in je internet router (als de speaker zo ver is gekomen dat deze een adres heeft gekregen) bijvoorbeeld 192.168.1.20 (maar kan natuurlijk ook een ander adres zijn, dit is een voorbeeld). Misschien kun je zo meer te weten komen wat er mis gaat.
er is een stukje weg gevallen http://sonos_ip:1400/status (waar sonos_ip moet worden vervangen voor het IP adres wat je in de internet router vind)
ik ben inmiddels wat verder ik moet nu kiezen hoe ik de play 5 ga gebruiken.
maar als ik voor surround voor thuis bioscoop kies moet ik kiezen tussen l of r. uiteindelijk krijg ik dan de soudbar heeft geen surround. u moet dit later veranderen??? en doet de play 5 niks