Play 5

• 16 December 2018
  • 6 reacties
  • 172 Bekeken

Goedemorgen komen we terug van vakantie doet de play 5 niets meer! Ik heb meerdere stekkers gebruikt. Totaal dood!
Het serie nummer is 1409 B8-E9-37-2C-C0-A2-B wat nu ik lees dat het wel vaker voorkomt! Hoop dat het nog onder garantie zal vallen. Zo erg dit!

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Join the club.......:(
Play 5.....ellende, en nee Sonos ga niet vertellen dat het een kleine batch was als wereldwijd geklaagd wordt over de Play5.
Maar wordt er iets aan gedaan?
Mijn Sonos plat 5 stottert ook constant.
Reputatie 5
Badge +3
Maar wordt er iets aan gedaan?

Dat ligt eraan hoe oud de speaker is maar meestal wordt er wel een coulance regeling aangeboden.
Reputatie 7
Badge +2
Join the club.......:(
Play 5.....ellende, en nee Sonos ga niet vertellen dat het een kleine batch was als wereldwijd geklaagd wordt over de Play5.

Dat zullen we inderdaad niet vertellen, want dat gaat namelijk alleen om de 2e generatie waarbij een kleine batch wifi problemen kan ervaren, wat we uiteraard gewoon netjes oplossen.
Mina V haar Play:5 met S/N B8E9372CC0A2B, gaat om een 1e generatie Play:5.

@Mina V, zie dat je gisteren contact hebt gehad en het probleem verder onderzocht is en word vervangen.
Wens je alvast veel plezier van je 2e generatie vervangende Play:5 speaker.
Reputatie 7
Badge +2
Mijn Sonos plat 5 stottert ook constant.
Dit probleem heeft niks te maken met het probleem wat Mina V hier aanmeld.
Als je een stotterende speaker hebt, kunnen er verschrikkelijk veel redenen zijn waarom dit zich zo voordoet, wifi storing in huis is het meest voorkomende probleem.
Toch wil ik je verzoeken telefonisch contact op te nemen zodat we degelijk onderzoek kunnen doen, mocht de gelinkte "wifi storing" topic je niet helpen bij je probleem.