Beantwoord

play 3 en Play 5 worden niet meer herkend

• 29 October 2018
  • 1 reactie
  • 353 Bekeken

Beste medewerkers,
Ticket nummer 803768436
mijn sonos play 3 en play 5 werden niet meer herkend .
Na hulp en in het systeem kijken door een zeer deskundig medewerker van sonos was de conclusie dat er pakketten via het netwerk werden verzonden maar voor hem niet zichtbaar wat dat veroorzaakte.
Na uitvoerig overleg met deze man was de conclusie dat zij op afstand niets konden oplossen , maar hij heeft mij wel de goede richting uitgestuurd waar en hoe wij dit konden gaan controleren.

We kwamen er achter dat er pakketten werden verstuurd door 192.168.192 55 op unp port 8899 en op nog twee andere unp porten.
alles werd verstuurd naar ip 192.168.192.100 .
Het vreemde is dat in onze omgeving deze ip's niet voorkomen.
Maar het versturen van de pakketten verstoorde dus onze internet verbinding , daardoor kon de sonos zijn werk niet meer doen.
hierna ook contact gehad met Ziggo , ook zij konden zien dat er continu pakketten werden verstuurd maar konden ook niet zeggen hoe wij of zij dit op konden lossen.

daarna hebben wij zelf de ziggo modem gereset en was het sturen van de pakketten opgelost. dus ook de instellingen van de sonos speakers.

Graag wil ik via deze weg de medewerker van Sonos bedanken voor zijn vakmanschap en kundige hulp.
Helaas weet ik niet wie mij geholpen heeft van Sonos.

Nogmaals hartelijk bedankt sonos medewerker
icon

Beste antwoord door Tim S 31 October 2018, 16:43

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
De diagnose is corrupt en kan ik helaas niet inzien.
Dit kan mogelijk op een netwerk probleem duiden.
Kan daarom helaas ook niet terug zien wie je geholpen heeft.
Toch goed om te horen dat je probleem opgelost is!