Beantwoord

play 1 valt uit aangesloten op boost

• 15 juni 2019
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

Wij hebben 4 play 1 speakers verdeeld over drie ruimte’s aangesloten op een Boost .
Helaas valt het complete signaal steeds weg en kan ik dan niet meteen weer inloggen via de i phone .
Pas naar opnieuw opstarten van router en boost lukt het weer om opnieuw contact te krijgen met sonos app .
Helaas is het na een tijdje weer her zelfde liedje ,soms wel na een paar uur .ik heb geprobeerd om te wisselen van sonos kanaal maar dit heeft geen effect .
Graag een advies om dit op te lossen
icon

Beste antwoord door Frank N 18 juni 2019, 10:35

Hi Cees, ik vind het jammer om te horen dat je dit probleem hebt. Wat mij opvalt is dat je compleet de verbinding met het systeem kwijt bent ondanks dat je een Boost met een kabel hebt aangesloten. Dit samen met dat je de router opnieuw moet opstarten lijkt te wijzen op een netwerkprobleem.

Zou je eens een diagnose willen maken kort nadat dit probleem zich voordoet?
Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Cees, ik vind het jammer om te horen dat je dit probleem hebt. Wat mij opvalt is dat je compleet de verbinding met het systeem kwijt bent ondanks dat je een Boost met een kabel hebt aangesloten. Dit samen met dat je de router opnieuw moet opstarten lijkt te wijzen op een netwerkprobleem.

Zou je eens een diagnose willen maken kort nadat dit probleem zich voordoet?
Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
72043811 is de diagnose
Reputatie 4
Badge +3
Dank je voor de diagnose, ik raad je aan om het wifikanaal aan te passen.

Dit doe je via 'Meer', 'Instellingen', ‘Geavanceerde instellingen’, ‘Sonosnet Kanaal’. Zet het hier op kanaal 1.
Ik heb al zitten switchen met de kanalen ,ga hem nu op kanaal 1 zetten .
Ik laat van me horen wat de resultaten zijn

Reageer