Beantwoord

Play:1 richten? Of gewoon recht van de muur?

• 15 August 2018
  • 2 reacties
  • 355 Bekeken

Badge
Ik heb een Playbar, Sub en 2 Play:1 als surround set op mijn tv aangesloten. De Play:1 staan nu op de rugleuning van de bank, met het logo recht van de muur afgericht. Dus eigenlijk "kijkt" de Play:1 naar de overkant (de tv).

Ik wil de Sonos nu met een muurbeugel op gaan hangen, maar ik vraag me af of het meerwaarde heeft om de Play:1 dan recht te laten hangen of om de speakers te draaien en op de bank te richten.

Heeft iemand hier ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Frank N 15 August 2018, 12:47

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey Vinnie. Dit is een beetje een kwestie van smaak. Persoonlijk zou ik ze op ongeveer een meter van mij af willen hebben en wel naar de zitplek gedraaid hebben. Dus niet gericht op de TV zelf.

Nadat de speakers hangen raad ik je aan om met een iPad of iPhone de Trueplay Tuning uit te voeren voor optimaal geluid.
Badge
Trueplay Tuning is inderdaad een goeie, had ik wel aan gedacht maar nog niet gedaan. Ik heb 3 beugels op het oog, de ene kan 30 graden draaien, de andere 45 graden en eentje kan nog verder (even vergeten hoever precies). Ik ben dus nog een beetje in dubio over welke beugel voor mij het beste zou zijn. Beide speakers staan ongeveer 1.5 meter af van de plek waar ik het meeste zit.