Beantwoord

Play 1 opnieuw aansluiten na stroom afsluiting?

• 9 januari 2019
  • 15 reacties
  • 296 Bekeken

Badge +1
Wie kan mij helpen, er is een van onze Play 1 speakers uit het stopcontact getrokken terwijl het systeem AAN stond. We hadden: Eethoek-L en Eethoek-R en we hebben nu Eethoek-L en een vraagteken... Wat moet ik doen om dit weer goed te krijgen??? Vriendelijke groet, Stef (70 jaar, geen excuus maar ja...)
icon

Beste antwoord door Tim S 18 januari 2019, 09:42

Ha Tim,
Alles is inmiddels opgelost! Mijn Play 1 werkt weer zoals het hoort en m'n play 5 is opgestuurd. De volgende week verwacht ik een nieuwe. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling door de klantenservice en door jou!
Met vriendelijke dank. Groet van SonosStef. :)

Goed om te horen, veel plezier van 't vervangende toestel.
Bekijk origineel

15 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
In principe zou de R zich weer bij de L moeten aanmelden als deze op het stroom word aangesloten, wat voor led-licht zie je als je de speaker op het stroom aansluit? Blijft de ?-teken staan?
Badge +1
Ha Tim, ik heb inmiddels alles afgesloten, uitgezet, even gewacht en weer opgestart. Het systeem functioneert weer zoals het hoort. Het is dus weer in orde...
Nog een vraagje: Voorheen kon ik alles besturen en regelen via m'n desktop computer, nu moet ik de instellingen regelen via de smartphone. Waarom is dat zo geregeld eigenlijk? :?
Reputatie 6
Badge +2
Ha Tim, ik heb inmiddels alles afgesloten, uitgezet, even gewacht en weer opgestart. Het systeem functioneert weer zoals het hoort. Het is dus weer in orde...
Nog een vraagje: Voorheen kon ik alles besturen en regelen via m'n desktop computer, nu moet ik de instellingen regelen via de smartphone. Waarom is dat zo geregeld eigenlijk? :?

Dit was een keuze van Sonos, waarin gekeken werd naar de statistieken, ongeveer 90 a 95% van onze klanten gebruikt de telefoon of tablet om Sonos te besturen, en zeer weinig klanten via de computer.
Waarin Sonos liever tijd en geld steekt in het verder ontwikkelen en ondersteunen van de telefoon/tablet controllers.
Helaas is hierdoor de ontwikkeling van de computer controllers op een lager pitje gezet.
Misschien dat dit gaat veranderen in de toekomst, maar kan helaas geen garanties bieden.
Badge +1
Tja, ik ben er inmiddels mee bezig om e.e.a. opnieuw via m'n smartphone te bekijken en te leren, en ik moet zeggen dat het een mooie aanvulling is op mijn desktop-programma. Ik kan steeds meer... ha, ha.
Tot slot, ik heb ook nog twee Play 5 speakers (vier jaar geleden nieuw gekocht, de garantie is voorbij) waarvan er eentje niets meer doet... Is er een mogelijkheid om die te laten repareren of kan iemand van het forum dat? Zo niet dan moet ik toch maar een nieuwe kopen... (duur) - Met vriendelijke groet van Stef 🙂
Reputatie 6
Badge +2
Tja, ik ben er inmiddels mee bezig om e.e.a. opnieuw via m'n smartphone te bekijken en te leren, en ik moet zeggen dat het een mooie aanvulling is op mijn desktop-programma. Ik kan steeds meer... ha, ha.
Tot slot, ik heb ook nog twee Play 5 speakers (vier jaar geleden nieuw gekocht, de garantie is voorbij) waarvan er eentje niets meer doet... Is er een mogelijkheid om die te laten repareren of kan iemand van het forum dat? Zo niet dan moet ik toch maar een nieuwe kopen... (duur) - Met vriendelijke groet van Stef :)

Stuur graag het serie nummer van de Play:5 en ook je volledige naam, volledige adres gegevens en telefoon nummer naar ons support mail adres, Support@Sonos.com
Badge +1
Oh, ik ben er toch nog... geloof ik...
Reputatie 6
Badge +2
Oh, ik ben er toch nog... geloof ik...
Sorry weet niet precies waar je nu aan refereert.
Badge +1
Ik dacht dat ik nu twee verschillende accounts heb en de eerste kwijt was... Maar dat is niet zo geloof ik.
Badge +1
Dit gaat weer goed, de info is er nog...
Badge +1
Ik heb het serienummer van de PLAY 5 enz. gemaild naar de support afdeling, ik wacht even af.
Reputatie 6
Badge +2
Kijkende naar het onderwerp van het probleem en je eerste bericht, ging ik er vanuit dat het om een Play:1 ging.
Los daarvan, zullen we je email zo snel mogelijk verwerken, je ziet spoedig reactie tegemoet.
Badge +1
Ja, het ging ook over een Play 1, dat is inmiddels opgelost, dank je wel. Daarnaast heb ik een extra vraag gesteld over een Play 5 die defect is. Ik heb daarover e-mail gestuurd naar de support afdeling. Dat is nog in behandeling, ik verwacht vanmiddag bericht. 🙂
Badge +1
Sorry voor de verwarring maar de trein rijdt goed. Hier in de Achterhoek zeggen ze "Kump good" (komt goed)
Groet, Stef
Badge +1
Ha Tim,
Alles is inmiddels opgelost! Mijn Play 1 werkt weer zoals het hoort en m'n play 5 is opgestuurd. De volgende week verwacht ik een nieuwe. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling door de klantenservice en door jou!
Met vriendelijke dank. Groet van SonosStef. 🙂
Reputatie 6
Badge +2
Ha Tim,
Met vriendelijke dank. Groet van SonosStef. :)

Goed om te horen, veel plezier van 't vervangende toestel.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen