Vraag

play 1 niet zichtbaar in systeem

  • 2 August 2021
  • 6 reacties
  • 554 Bekeken

Ik heb naast de playbar ook 2 play 1 boxen en een sub.

de laatste drie zijn in de app niet zichtbaar iN het systeem en dus doen ze niets.

heb ze al meerdere malen toegevoegd en krijg dan de mededeling dat ik de stekker er uit moet trekken en weer er in moet doen om ze toe te voegen maar dat werkt niet.

heeft altijd zonder problemen gefunctioneerd. Wat nu?

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Er schijnt een probleem te zitten in de software. Zie het bericht over knipperend wit licht. 
Het lijkt erop dat je ook dit probleem ervaart. Eventueel morgen bellen met Sonos. 

Reputatie 4
Badge +1

@Haantje50 Goedemorgen en welkom op de community.

 

Het moment dat de Play:1s en de Sub niet zichtbaar zijn, Wat doen de LED lampjes van de speakers op dat moment?

Kan je mij toevallig ook vertellen wie je internet aanbieder is, en welk model router je hebt?

Mijn internet aanbieder is kpn glasvezel met een experia box. Van de week deze router opnieuw opgestart waarna de app van sonos uiteindelijk de aub en de play 1 bozen toevoegden en ze het ook deden maar de volgende ochtend was het weer hetzelfde. Niet zichtbaar bij het systeem en functioneren niet.

bij systeem staat nu playbar + ? + ?+ ?

Reputatie 4
Badge +1

@Haantje50 

 

Heb je toevallig het volledige type van de router?

De experiaboxen hebben verschillende versies.

Experiabox v10a

Reputatie 4
Badge +1

@Haantje50  

 

Dankjewel voor je reactie.

In dit geval wil ik graag aan je vragen om even telefonisch contact met ons op te nemen.

Wij willen graag wat meer gegevens verzamelen over het probleem wat je ervaart.