Beantwoord

Play 1 lijkt niet draadloos mee verbinding te maken

• 21 October 2018
  • 10 reacties
  • 1897 Bekeken

Sinds enkele dagen lukt het niet meer om de play1 te starten via de wifi. Alles werkt me de bekabelde verbinding echter lukt vervolgens de draadloze verbinding aansluiten niet meer. Zodra de kabel eruit gaat stopt te sonos weer. Tot enkele dagen geleden werkte de sonos gewoon goed. Ik ben ten einde raad
icon

Beste antwoord door Tim S 25 October 2018, 13:17

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Sluit de Play:1 alsjeblieft weer met netwerkkabel aan zodat deze weer werkt, en stuur dan een diagnose van je systeem zodat we deze kunnen uitlezen. Hoe je een diagnose maakt vind je hier. Graag het diagnosenummer in antwoord sturen.
Sluit de Play:1 alsjeblieft weer met netwerkkabel aan zodat deze weer werkt, en stuur dan een diagnose van je systeem zodat we deze kunnen uitlezen. Hoe je een diagnose maakt vind je hier. Graag het diagnosenummer in antwoord sturen. Dag Emily, dank voor je reactie ik ga vanavond proberen de diagnose te maken 🙂
Sluit de Play:1 alsjeblieft weer met netwerkkabel aan zodat deze weer werkt, en stuur dan een diagnose van je systeem zodat we deze kunnen uitlezen. Hoe je een diagnose maakt vind je hier. Graag het diagnosenummer in antwoord sturen. Dag Emily, dank voor je reactie ik ga vanavond proberen de diagnose te maken :) dag emily, het nummer van de diagnose is 1198913327
Reputatie 7
Badge +2
Denk dat je de speaker van een fabriek's reset hebt voorzien, want de speaker kent je Curacao wifi naam niet.
Dus dit is uit de speaker weggehaald.

Ik zou je willen verzoeken deze Play:1 weer met de internet kabel op de router aan te sluiten.
Daarna zal het systeem gevonden worden, en kun je via de Sonos software naar instellingen -> geavanceerde instellingen.
Hier kun je de draadloze installatie knop indrukken, en kun je Sonos de wifi opnieuw inleren.
Als je de wifi aan Sonos geleerd hebt zal deze de melding geven dat je de kabel weer tussen Sonos en de router weg kunt halen.
Om je speaker weer draadloos te kunnen gebruiken.
Denk dat je de speaker van een fabriek's reset hebt voorzien, want de speaker kent je Curacao wifi naam niet.

Ik zou je willen verzoeken deze Play:1 weer met de internet kabel op de router aan te sluiten.
Daarna zal het systeem gevonden worden, en kun je via de Sonos software naar instellingen -> geavanceerde instellingen.
Hier kun je de draadloze installatie knop indrukken, en kun je Sonos de wifi opnieuw inleren.
Als je de wifi aan Sonos geleerd hebt zal deze de melding geven dat je de kabel weer tussen Sonos en de router weg kunt halen.
dag Tim, dank voor je reactie. Ik ga het vanavond nogmaals proberen maar ben bang dat dit mogelijk niet lukt. Volgens mij heb ik dit reeds een aantal maal geprobeerd en krijg ik een foutmelding bij het verbinden met het curacao netwerk via de geavanceerde instellingen
Reputatie 7
Badge +2

dag Tim, dank voor je reactie. Ik ga het vanavond nogmaals proberen maar ben bang dat dit mogelijk niet lukt. Volgens mij heb ik dit reeds een aantal maal geprobeerd en krijg ik een foutmelding bij het verbinden met het curacao netwerk via de geavanceerde instellingen

Dan maak je een typ-fout in het wachtwoord.
Of de curacao wifi werkt niet op het B/G netwerk van 2.4ghz.
Dan wil je de instellingen van het netwerk nakijken.
Heel voorzichtig denk ik te durven zeggen dat het is gelukt. Ik hoop dat hij het morgen ook nog doet ?
Dank allen voor de hulp, de sonos werkt inmiddels weer naar behoren. Fijn dat er een platform zoals dit is voor vraag en antwoord, TOP!
Hoe doe je dit... Of de curacao wifi werkt niet op het B/G netwerk van 2.4ghz.
Dan wil je de instellingen van het netwerk nakijken.
....misschien heb ik het zelfde probleem.....
Reputatie 5
Badge +3
Hi Juul, als je een probleem hebt dan help ik je graag verder. Ik heb wel iets meer informatie van je nodig.

Jeffrey, fijn dat je probleem is verholpen!