Beantwoord

Play 1 Laagste volume niet laag genoeg

• 4 November 2018
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

Bij mijn Play 1 luidsprekers is de laagste volume stand voor zachte achtergrondmuziek nog net iets te luid.

Ik heb geprobeerd om de regeling aan te passen op volgende manieren zonder resultaat:

- EQ Bass en Treble op laagste stand gezet geeft geen echt verschil in geluidssterkte
- Volumelimiet op 50% ingesteld in de hoop dat de laagste volumestand hiermee ook gehalveerd wordt maar dit maakt geen verschil
- Volume proberen aan te passen met de volumeknopjes op de smartphone in plaats van de schuifregelaar in de App maar dit geeft ook geen verschil. De volume stappen tussen "uit" en eerste stap en volgende incrementele volume stappen blijven steeds in dezelfde verhouding.

Weet iemand een oplossing of wordt hier door de ontwikkelaars aan gewerkt om een traploze oplossing aan te bieden in een toekomstige software update?

Ik heb 3 Play 1 luidsprekers en was van plan er nog enkele bij te kopen maar ga die plannen opbergen indien hier geen oplossing voor aangeboden kan worden.

Alvast dank,

Yves
icon

Beste antwoord door Frank N 7 November 2018, 12:42

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hey Yves, helaas kan je het volume niet lager krijgen dan het zachtste. Wat je kan doen is het volumelimiet op 25% zetten. Wanneer ik dat doe met onze Play5 krijg ik hem redelijk zacht wanneer ik het volume balkje naar links zet.

Zou je het nogmaals willen proberen met het volumelimiet op 25%