Beantwoord

Play 1 en connect amp lopen niet synchroon

• 15 August 2018
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Ik heb een play 1 in de keuken aangesloten via WiFi en een connect amp op de overloop aangesloten via lan kabeltje en nu loopt de muziek achter elkaar aan. Is dit op een manier synchroon te krijgen.
icon

Beste antwoord door Bart1303 15 August 2018, 16:07

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Weet je zeker dat je de 2 kamers in een groep zet alvorens je deze beide muziek laat afspelen?
Als ze in een groep staan, en je hebt een echo, dan ontvang ik graag een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestiging's nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Beste Tim bedankt voor je reactie en als ik ze los van elkaar aanzet dan lopen ze niet synchroon en heb net ff geprobeerd met inderdaad een groep waar ze allebei inzitten en dan gaat het wel goed.
Reputatie 7
Badge +2
Beste Tim bedankt voor je reactie en als ik ze los van elkaar aanzet dan lopen ze niet synchroon en heb net ff geprobeerd met inderdaad een groep waar ze allebei inzitten en dan gaat het wel goed.
Zo'n vermoeden had ik al :)
Veel plezier van je Sonos!