Beantwoord

Play 1 doet niks meer en is 4 maand uit garantie

• 26 July 2018
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Beste,

Sinds gisteren start mijn play1 niet meer op,ligt niet aan stroomkabel,is al getest met andere kabel.
Het lichtje aan de bovenkant lijkt wel moeite te doen om op te lichten,maar gaat steeds uit.
Het begint met een flauw licht en eventjes een helder licht,soms gat het even over naar een flits van oranje,ook de achterkant word behoorlijk warm.
Reset en andere manieren,brengen geen oplossing.
Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen en of ik gebruik kan maken van een garantie buiten de wettelijke garantie?,soort terugroepacties?
Toestel is 4 maand buiten de garantie en heeft altijd goed gewerkt.

Mvg en tevens tevreden luisteraar van sonos producten

Joossens tino
icon

Beste antwoord door Tim S 31 July 2018, 14:00

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Joossens. Spijtig om te horen dat je speaker niet meer binnen garantie valt. Daarnaast is er geen garantie buiten de wettelijke garantie. Een terugroep actie hebben we ook nooit gehad.

Wel kan ik aanbieden om de speaker buiten garantie tegen betaling om te ruilen voor een vervangende Play:1
Beste Frank,

Bedankt voor je reactie,enig idee wat de kostprijs hiervan zou zijn,of is het beter om een nieuwe te kopen.
Mvg
Joossens tino
Reputatie 7
Badge +2
De omruil die wij aanbieden, is goedkoper dan het aanschaffen van een nieuw toestel.
Het vervangende toestel zal tevens weer een 2 jaar garantie hanteren vanaf het moment dat je deze in gebruik neemt.
Als wij de omruiling opzetten, zul je een mail ontvangen waar de kosten in beschreven zouden staan.
Dit is een vrijblijvende offerte, waarin u zelf de keuze kunt maken of u dit wilt doorlopen of niet.