Beantwoord

Play 1

• 10 July 2018
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

Ik heb 7 dagen geleden mijn 2 sonos play 1 boxen thuis bezorgd gekregen, waarvan 1 niet goed functioneert. Ik hoor constant een ongewenste bas toon opkomen. Na 4 x opnieuw instellen krijg ik dit er alsnog niet uit. Is de box kapot? Hoe zit het met garantie? Groet, Benjamin
icon

Beste antwoord door Tim S 24 July 2018, 17:54

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wat voor reset heb je op de speaker gedaan? een Fabriek's reset?
Als een fabriek's reset een audio kwaliteit probleem niet doet oplossen, dan zullen we dit moeten omwisselen voor een goed werkende.
Er zit 2 jaar garantie op speakers.
Je zou hiermee terug kunnen naar de dealer, je kan het ook rechtstreeks via ons regelen.
Als je het via ons wilt regelen horen we graag het serie nummer van de speaker.
Beste Tim,
Nogmaals geprobeerd, helaas bood de fabrieks reset ook geen soelaas. Ik heb een IC nr, een CMIIT ID nr en een BAR code onder op de SONOS staan. Welke heb je nodig? Ik zou het daarnaast graag rechtstreeks met je willen afhandelen. Heb je nog andere gegevens van mij nodig / wat kan ik doen voor het omwisselen?

Groet,

Benjamin
Reputatie 7
Badge +2
Beste Tim,
Nogmaals geprobeerd, helaas bood de fabrieks reset ook geen soelaas. Ik heb een IC nr, een CMIIT ID nr en een BAR code onder op de SONOS staan. Welke heb je nodig? Ik zou het daarnaast graag rechtstreeks met je willen afhandelen. Heb je nog andere gegevens van mij nodig / wat kan ik doen voor het omwisselen?

Groet,

Benjamin

Graag ontvangen we het serie nummer van het toestel wat beschreven staat onder de barcode op het product.
De rest van de communicatie zal dan per email verlopen.
Beste Tim,

Het nummer onder de bar code is:
1802 78-28-CA-6C-CE-46-8.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Benjamin de Ruiter
Reputatie 7
Badge +2
Beste Tim,

Het nummer onder de bar code is:
1802 78-28-CA-6C-CE-46-8.

Alvast bedankt.