Beantwoord

Platenspeler Denon DP-300F toevoegen aan Sonos

• 26 October 2018
  • 5 reacties
  • 839 Bekeken

Badge +1
Hallo,

Ik heb 2x play 5 ,soundbar en Sub, deze heb ik ingesteld als surroundsysteem. Maar nu wil ik een platenspeler ( Denon-DP300F) aansluiten op mijn systeem, dit lukt niet. Maar nu lees ik onderstaand dat de lijningang met deze instelling is uitgeschakeld, hoe krijg ik dit nu goed werkend ???

Houd er rekening mee dat de Lijningang op de Play:5 (gen2) is uitgeschakeld wanneer deze spelers als surroundspeakers met de Playbar, Playbase, of Beam worden gebruikt.

b.v.d. voor de info.
icon

Beste antwoord door Tim S 12 November 2018, 17:31

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dit is niet aan te zetten, tenzij je ze zou afkoppelen als surround speakers.
Excuses voor het ongemak.
Badge +1
Dit is niet aan te zetten, tenzij je ze zou afkoppelen als surround speakers.
Excuses voor het ongemak.

Wordt dit t.z.t. nog aangepast zodat dit wel lukt ?
Reputatie 5
Badge +3
Ik denk niet dat we dit gaan aanpassen. De Play5 communiceert anders met het netwerk wanneer je deze als surround speaker instelt.
Badge +1
Dat is erg jammer....Is het ook mogelijk om dan bijv. 2 groepen van deze set te maken.....Dus de surround groep (Soundbar, Subwoofer en 2 Play5)...en de draaitafel groep (2 Play5) en dat je dan in de App eenvoudig kan switchen.
Reputatie 7
Badge +2
Een andere kamer/Play:5 (solo of stereopaar) zal de analoge ingang weergeven, en hier kan je de platenspeler dan op aansluiten.
Dan is deze ingang op die play:5 af te spelen, en ook de 5.1 installatie.
Maar als de Play:5 dus als surround staat ingesteld dan zal de analoge optie niet naar voren komen.