Plaats van de boost

• 5 januari 2015
  • 2 reacties
  • 1147 Bekeken

Reputatie 2
Hi,

Medio maart wordt mijn nieuwe woning opgeleverd. Daarbij zullen ook een aantal nieuwe sonos boxen aangeschaft worden. En een nieuwe TV, playbar en wellicht sub. The older the boys, the bigger the toys ... toch? ;)

Anyway, het is een vrij grote (vrijstaande) woning met tuin en denk ik dat niet ontkom aan een boost. Is er een optimale positie voor een boost? Bijvoorbeeld op zolder voor het paraplu effect van de zender. Of op de eerste verdieping omdat de zender écht 360 graden zendt? Of maakt het niet zo heel veel uit?

Heeft iemand er ervaring mee?

2 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Welkom op het forum, comice!

Is er een optimale positie voor een boost?

De Boost functioneert het beste als zoveel mogelijk andere Sonos-componenten er verbinding mee kunnen maken, hoewel Sonosnet principieel anders functioneert dan reguliere wifi. Daarom zou ik de Boost centraal in de woning plaatsen, bij voorkeur bedraad aan de router.
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie.

Centraal in de woning. Dat komt eerlijk gezegd ook wel het mooiste uit om de uitersten van de woning ook te kunnen bedienen. De zolder waar de reserve play:1 heen zal gaan als er een kinderfeestje is. Of het terras in de tuin waar dezelfde box zal staan op een mooie zomeravond. :rolleyes:

Reageer