Beantwoord

Pieptoon Sonos Playbar

  • 30 December 2018
  • 13 reacties
  • 1395 Bekeken

Ik heb een irritante hoge pieptoon in mijn Sonos playbar. Deze is vooral hoorbaar als het apparaat stand-by staat.

Is dit op een of andere manier te verhelpen? Hoogstwaarschijnlijk heb ik geen garantie meer (denk 3 jaar oud) en heb ik geen flauw idee waar de bon is.
icon

Beste antwoord door Tim S 3 January 2019, 10:02

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

13 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik heb een irritante hoge pieptoon in mijn Sonos playbar. Deze is vooral hoorbaar als het apparaat stand-by staat.

Is dit op een of andere manier te verhelpen? Hoogstwaarschijnlijk heb ik geen garantie meer (denk 3 jaar oud) en heb ik geen flauw idee waar de bon is.

Stuur graag een mail naar support@sonos.com met deze informatie, beschrijf ook in de mail het serie nummer van de Playbar, je volledige adres gegevens en telefoon nummer.

Na mijn verhuizing ervaar ik ook een hoge irritante pieptoon op mijn playbar. Stroom er afhalen werkt niet en resetten ook niet

Reputatie 5
Badge +3

Hey Bas. We raden in deze situatie aan om het product terug te zetten naar de fabrieksinstellingen (https://support.sonos.com/s/article/1096) en opnieuw aan het systeem toe te voegen (https://support.sonos.com/s/article/1006)

 

Indien dit het probleem niet oplost kun je een mail sturen naar support@sonos.com met je volledige adres, naam, telefoonnummer, emailadres en serienummer? Dan gaan we dit probleem zo snel mogelijk voor je oplossen door de Playbar om te ruilen. Het is wel belangrijk om eerst de bovenstaande stappen te doorlopen.

Hoi Frank,

Vanavond geprobeerd om de Playbar te resetten. Piep blijft aanhouden als ik er een home cinema van maak met twee one sl. Hij piept dus nog steeds wat heel vervelend is.

ik zal een mail sturen naar support@sonos.com.

 

Groet,

 

Bas

Reputatie 5
Badge +3

We gaan je Playbar zo snel mogelijk omruilen.

Beste Sonos Staff,

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de super service. Echt een bedrijf die zijn beloftes waarmaakt!

Zo zie je ze niet veel meer tegenwoordig.

Bedankt!

Groet,

Bas

Reputatie 5
Badge +3

Hartelijk dank voor je lof over onze service, we doen onze beste om dit zo goed mogelijk te laten zijn met bijvoorbeeld korte doorlooptijden en het is altijd fijn om te horen dat mensen dat op prijs stellen.

Beste Frank, ik heb. Vandaag ook deze pieptoon in mijn playbar  gekregen. Ik kan deze niet wegkrijgen. Enkel als ik de stekker uittrek.

 

Kan dit opgelost worden?

Mvg

Hartelijk dank voor je lof over onze service, we doen onze beste om dit zo goed mogelijk te laten zijn met bijvoorbeeld korte doorlooptijden en het is altijd fijn om te horen dat mensen dat op prijs stellen.

Beste Frank, ik heb. Vandaag ook deze pieptoon in mijn playbar  gekregen. Ik kan deze niet wegkrijgen. Enkel als ik de stekker uittrek.

 

Kan dit opgelost worden?

Mvg

Reputatie 7

@Superniels Een handige functie van een forum is om iemand even aan te tikken. Dat doe je door het at-taken voor zijn naar te zetten. Jouw probleem kan beter worden besproken met @Frank N 

Reputatie 4
Badge +3

@Superniels 

Zou je anders contact willen nemen met onze support center?

Dan kunnen we je hiermee veel sneller helpen.

Wij hebben ineens ook een irritante hoge pieptoon uit de playbar. Ook alles gereset naar de fabrieksinstellingen , verplaatst en nog steeds geen verbetering / verandering. Wat kunnen wij nu het beste doen? Wij hebben de playbar, de sub en 2 one’s in de huiskamer...

 

Beste Sonos,

Ook ik heb een zeer storend piepend geluid wat uit mijn playbar komt. Enkel als de spanning word weg genomen stopt het. 
 

serie nummer: 1411 B8-E9-37-7A-ED—A9-5

 

Ik hoor graag van jullie