Beantwoord

oude sonos-systeem terugvinden

• 23 June 2018
  • 4 reacties
  • 312 Bekeken

Na een plotselinge stroomuitval is mijn sonos-systeem met alle sonos producten volledig verdwenen in mijn controller en kan ik alleen nog maar een nieuw sonos-systeem installeren. Weet iemand hoe ik mijn oude instellingen weer terug kan zetten in mijn controller?
icon

Beste antwoord door Emily P 27 June 2018, 09:46

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Heb je een Bridge of Boost van Sonos met de router verbonden? Zo ja, dan zou het kunnen dat hier al fout gaat. Zo nee, sluit dan even een van je andere speakers van Sonos met netwerkkabel aan op de router en kijk of deze verbindt via de Sonos app.
Beste Nick, dank voor de reactie. Ik heb een boost van Sonos, die aangesloten zit met een netwerkkabel op mijn router. Inmiddels heb ik toch maar besloten om het hele systeem opnieuw te installeren per box. Ik ben alleen wel benieuwd wat nu de oorzaak is, aangezien het best even werk is om alles opnieuw te installeren en ik ben al mijn sonos favorieten lijstjes kwijt.
Reputatie 4
Badge +3
Als je het systeem opnieuw geïnstalleerd hebt is het helaas niet meer mogelijk om de reden te achterhalen. Ik kan wel gissen op basis van eerdere ervaringen maar de kans is dan aanwezig dat dit helemaal niet van toepassing is op jouw situatie, dus dat doe ik liever niet.
Ok, dat begrijp ik. In ieder geval dank voor de reactie.