Beantwoord

Opnieuw koppelen sonos

• 28 December 2018
  • 4 reacties
  • 869 Bekeken

Hoi,

Ik heb nu 2 Sonos one’s staan. Eentje is aangesloten op ethernet. Deze wil ik verplaatsen dus nog alleen op stroom aansluiten.
Daarbij wil ik een Sonos beam toevoegen en deze op ethernet aansluiten. Hoe moet ik dit wijzigen? In het netwerk?

Mvg. E. Kuiper.
icon

Beste antwoord door Tim S 2 January 2019, 10:02

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dus als ik het goed begrijp. Zet ik de beam neer en sluit deze op ethernet en stroom aan en de one’s koppel ik los en zet ze op de gewenste plek neer en sluit ze aan op stroom. En dan gaat alles weer van zelf? De app geeft wel aan wat ik moet doen? Toch?
De app zal je helpen bij het installeren van extra Sonos speakers, maar Sonos zal onder de motorkap realiseren hoe deze aangesloten zit en hier verder op handelen qua communicatie tussen de speakers.
Dus als ik het goed begrijp. Zet ik de beam neer en sluit deze op ethernet en stroom aan en de one’s koppel ik los en zet ze op de gewenste plek neer en sluit ze aan op stroom. En dan gaat alles weer van zelf? De app geeft wel aan wat ik moet doen? Toch?
Thanx voor de reactie!??
Reputatie 7
Badge +2
Sonos zal dit allemaal voor je regelen.
Zolang alle componenten, dus de One's en ook de Beam in de Sonos app naar voren komen, en dus al toegevoegd zijn, zullen ze elkaar kennen en met elkaar samenwerken.
Dus je kan de Beam op de kabel aansluiten, en de One's draadloos neerzetten, waarin de Beam de Sonos wifi zou aanzetten voor de rest van de componenten die draadloos staan.