Opgelost: Tuneln radio: Niet mogelijk te browsen / afspelen - 23/03/2017

• 23 maart 2017
  • 18 reacties
  • 1969 Bekeken

Badge
Iemand anders ook een probleem hiermee? Ik heb vandaag de update binnengehaald maar heb nu geen internet radio meer

18 Reacties

Ik sinds vandaag ook niet meer....geen idee wat er mis is
Badge
sinds vanmorgen zijn er problemen geven ze sonos aan
Badge
sinds vanmorgen zijn er problemen geven ze sonos aan
heb gebeld, sonos werkt eraan
Gebeurde wel direct na de update. Bij anderen ook?
Badge
ja bij ook gelijk na de update
idem hier .....maar storing pas een dag na de update.....
Badge
Gebeurde wel direct na de update. Bij anderen ook? ja heel vervelend
Nee, bij mij al voor de update....
onmiddellijk na de update werkte dit niet meer
Reputatie 4
Badge +3
Hey allemaal,
Er is op dit moment een algemeen probleem met TuneIn zelf. (http://tunein.com/ is ook down) Je hoeft je geen zorgen te maken dat dit door de update komt, het probleem ligt op dit moment bij TuneIn en we zijn met hen in conclaaf om te kijken waar het probleem zit en hoe dit zo spoedig mogelijk opgelost kan worden.

Het zou in principe zo snel mogelijk opgelost moeten zijn, maar is het op dit moment even afwachten totdat TuneIn het probleem geidentificeerd en aangepakt heeft.
Reputatie 2
Werkt hier ook niet krijg de melding , De sonos controller is niet geinstalleerd < de rest van de update kan niet worden voortgezet
Ook ik heb het probleem direct na update.
Bij mij al voor de update
Hey allemaal,
Er is op dit moment een algemeen probleem met TuneIn zelf. (http://tunein.com/ is ook down) Je hoeft je geen zorgen te maken dat dit door de update komt, het probleem ligt op dit moment bij TuneIn en we zijn met hen in conclaaf om te kijken waar het probleem zit en hoe dit zo spoedig mogelijk opgelost kan worden.

Het zou in principe zo snel mogelijk opgelost moeten zijn, maar is het op dit moment even afwachten totdat TuneIn het probleem geidentificeerd en aangepakt heeft.
Ik heb ook geen TuneIn na installeren laatste Sonos update.
TuneIn doet het weer....bij ons in ieder geval....
TuneIn doet het weer. Lekker knallen!:D

Reageer