Vraag

opeens geen surround meer, losse speakers zijn vraagtekens

  • 10 July 2022
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Hoi, na ruim een jaar in dezelfde opstelling en zelfde router komt er opeens sinds deze week geen geluid meer uit de Sonos SL speakers (2 stuks). Beam doet het ‘gewoon’. Ook als ik de stekker er uit doe van beide speakers of deze reset blijft het probleem. Echt heel frustrerend.. weet iemand wat ik kan doen?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Lijkt mij inderdaad de beste stap.

Hoe is je Beam verbonden met je netwerk? Indien bekabeld dan zou de netwerkkaart in de Beam defect kunnen zijn, waardoor deze de andere speakers niet vindt.

Zelf heb ik ooit de fout gemaakt om in de app WiFi van de playbase uit te zetten, dacht dit niet nodig te hebben omdat deze bekabeld was aangesloten. Bleek toch aan te moeten staan.

Indien dit spontaan is ontstaan, dan zou ik een diagnose maken en morgen even bellen met Sonos. Een diagnose wordt hier op dit forum niet behandeld.


thanks voor je snelle reactie. Beam is bekabeld. Zowel zonder als met kabel krijg ik beide sonos sl niet aan de praat. Kort zie ik de in beeld in de app, tot ik wat wil afspelen, dan zijn het weer vraagtekens.. morgen maar even contact openen en een diagnose sturen. 

Reputatie 7
Badge +3

Hoe is je Beam verbonden met je netwerk? Indien bekabeld dan zou de netwerkkaart in de Beam defect kunnen zijn, waardoor deze de andere speakers niet vindt.

Zelf heb ik ooit de fout gemaakt om in de app WiFi van de playbase uit te zetten, dacht dit niet nodig te hebben omdat deze bekabeld was aangesloten. Bleek toch aan te moeten staan.

Indien dit spontaan is ontstaan, dan zou ik een diagnose maken en morgen even bellen met Sonos. Een diagnose wordt hier op dit forum niet behandeld.