Vraag

OneDrive in Sonos

• 5 October 2017
  • 3 reacties
  • 1415 Bekeken

Hoi,
ik heb een 200-tal muzieknummers, die niet op Spotify staan, gedownload en opgeslagen in een map in Onedrive. Deze muziek staat via lokale bestanden op Spotify in één van mijn lijsten. Als ik via Sonos die Spotifylijst afspeel neemt Sonos de muzieklijst van Spotify niet één op één over maar slaat het de "lokale nummers" over. Ik heb op mijn laptop in de Sonosapp een map aangemaakt waar die gedownloade nummers in staan en kan de muziek uit die map wel afspelen als ik díe map gebruik maar als ik dezelfde nummers in de Spotify lijst wil laten afspelen lukt dat niet.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Sonos kan alleen Spotify nummers afspelen welke bij Spotify in hun cloud online staat.
Sonos kan geen (in Spotify) offline beschikbaar gemaakte nummers afspelen.
Tevens raden wij niet aan om nummers in One-Drive of in Dropbox te plaatsen.
Sonos kan nummers indexeren welke lokaal op een computer worden opgeslagen door de Muziekbibliotheek toe te voegen.
Dit gaat dan alleen om nummers lokaal op de computer opgeslagen, en zal problemen geven met Cloud-folders zoals Dropbox en Onedrive e.d.
Hallo TIm, dank voor je reactie, ik heb inmiddels een snelkoppeling van de map in One drive gemaakt en deze lokaal opgeslagen. Ik zou het heel fijn vinden als deze in de volgorde dat ze in mijn Spotify lijst staan ook ingevoegd worden in mijn afspeellijst in Sonos. Is dat mogelijk?
Reputatie 7
Badge +2
Dit is volgensmij niet mogelijk, Sonos kijkt naar de muziekbibliotheek of naar Spotify.
Je kunt nummers gezamenlijk in de wachtrij zetten, en Sonos zal alle nummers in de wachtrij afspelen.
Maar je zult dan eerst de muziek van Spotify in de wachtrij moeten plaatsen om daarna de muziek van de Muziekbibliotheek toe te voegen aan de wachtrij.
De wachtrij kan opgeslagen worden in Sonos als een Sonos afspeellijst.