Beantwoord

Onderdeeltje sonos play 5 speaker

• 3 October 2018
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik kwam er achter dat er onder mijn play 5 speaker een nopje mist. Nu staat de speaker rechtstreeks op de ondergrond aan één kant, waardoor er meer resonantie optreedt. Weet iemand waar ik zo'n los nopje kan kopen? Kan iemand mij helpen? Ik hoor het graag. Mvg Leon
icon

Beste antwoord door Frank N 4 October 2018, 15:32

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Leon, zou je het serienummer van deze speaker hier als reactie willen plaatsen? Daarnaast zou ik ook graag een foto van de speaker zien waar het nopje ontbreekt. Zou je die ook willen plaatsen?
Badge
Hallo Frank,

In de bijlage heb ik een foto van het serienummer en een foto van het missende nopje.

Alvast bedankt.

Groeten Leon
Reputatie 5
Badge +3
Hey Leon, het lijkt alsof het nopje van binnen naar buiten zit bevestigd, vandaar het gaatje dat achterblijft.

Ik ga een case aanmaken in ons systeem om deze zaak door te zetten naar de desbetreffende afdeling en hoop dat we een oplossing voor je hebben. Daarnaast zal ik je vanuit die case ook mailen en verzoek ik je om verder contact hierover op die manier met ons te hebben.
Badge
Beste Frank,

Ja klopt daar lijkt het wel op. Ik kan nergens een nopje vinden. Dank voor het doorzetten van mijn case. Ik zie graag een bericht tegemoet. Mvg Leon