Vraag

no acces with al my controllers after latest update

• 28 October 2015
  • 6 reacties
  • 545 Bekeken

Geen enkele controller, Ipad, telefoon als windows 10 vindt mijn sonossysteem. Enkel de controller van SONOS zelf werkt. Het sonossysteem zelf werkt ook perfect. Wat is er mis?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Welkom op het forum! Dit lijkt op een IP-probleem, voorkomend na een update. Je kunt dit proberen: haal alles van de stroom dat aan het netwerk is verbonden: router, pc's, Sonos-componenten, NAS, telefoons etc etc. Daarna alles aan de stroom zetten in deze volgorde: router, bedrade Sonos-componenten, draadloze Sonos-componenten, de rest. Laat iedere categorie volledig opstarten alvorens met de volgende te beginnen.

PS: de volgende keer graag in het Nederlandstalig deel van het forum berichten schrijven.
Reputatie 2
Ook hier connectie problemen, volgens mij na update die Trueplay mogelijk maakt. Probleem doet zich herhaaldelijk voor op iOS device. Alleen een complete herstart van, in mijn geval, de iPhone zorgt er voor dat de app. weer connectie maakt. Heeft iemand een oplossing die minder ingrijpend is dan Beynym hierboven schetst?
Reputatie 3
Badge +2
Alleen een complete herstart van, in mijn geval, de iPhone zorgt er voor dat de app. weer connectie maakt.

Dat lijkt er toch op dat in jouw geval een IP-probleem speelde,

Heeft iemand een oplossing die minder ingrijpend is dan Beynym hierboven schetst?

Een IP-probleem kan toch het beste te lijf worden gegaan met een procedure zoals ik hierboven schetste.
de oplossing van beynym heeft bij ons wel gewerkt. bedankt daarvoor!. We hebben wel enkel de internetmodem en de sonosapparaten gedeconecteerd. Dit is eigenlijk niet zo veel werk, hoor.
Reputatie 3
Badge +2
de oplossing van beynym heeft bij ons wel gewerkt. bedankt daarvoor!

Geen dank, graag gedaan. Blij dat alles weer goed werkt.
Reputatie 2
Dag allemaal, dank aan iedereen voor het meedenken en de adviezen. Ik heb zelf gemerkt dat als ik op mijn iPhone de vliegtuigstand een keer aan en uit zet, er weer gewoon verbinding is. Raar maar waar...