Vraag

nieuwe wifi, problemen met toevoegen van alle sonos boxen

• 26 maart 2018
  • 3 reacties
  • 220 Bekeken

Tja, nieuwe booster gekocht voor betere wifi maar nu krijg ik mijn sonos boxen niet meer aangesloten. Wat irritant!! ja, ik heb de video's bekeken. ik heb een standaard draadloze setting. 1 box losgekoppeld met met een ethernet kabel aan de nieuwe wifi booster aangesloten. ook gewonden in de app en de mededeling gekregen dat ik hem weer los kon koppelen. Helaas verschijnen nergens in kamers de andere boxen (en ik heb er heel wat staan door het huis heen). toen heb ik het nog een keer gedaan met een andere box. Die ook gevonden. die doet het nu ook. Toen dacht ik: dan doe ik dat met alle boxen (heel gedoe maar ala) maar helaas de 3e box pakt hij niet meer. Daarnaast is het loskoppelen van de playbase van de tv ook een heel gedoe en ben ik dan weer bang de netflix connectie kwijt ter raken. Wat ik super irritant vind is dat ik nergens een telefoonnummer kan vinden om iemand te bellen. What to do? Sorry voor mijn irritatie nu....hoe kom ik verder? Oja heb ook geprobeerd boxen los te koppelen door even de stekker eruit te halen en daarna weer erin te doen (stond ook ergens) maar dat helpt niet. volgens mij sluit hij dan weer aan op het oude wifi netwerk (wat ook nog bestaat). Toen dacht ik nog: dan wijzig ik het wachtwoord van mijn gewone wifi (bestaat dus nog, heb alleen zo'n orbi aangesloten - en toen deed de sonos het niet meer omdat mijn tellefoon op het nieuwe orbi netwerk zit...) Wie kan me helpen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Misschien inderdaad beter ons hier even voor te bellen.
Ons telefoon nummer is te vinden op onze Support Pagina.
Maar zal het hier ook beschrijven.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Gratis nummers, benaderbaar van Maandag t/m Vrijdag van 10:00 tot 18:00.
thx ga ik doen
opgelost! fijn