Vraag

Nieuwe wifi code kan Sonos niet aansluiten

• 5 januari 2018
  • 3 reacties
  • 3190 Bekeken

Sorry ben nu echt boos en vermoeid!
Om te beginnen nieuwe update geinstalleerd tot mijn grote verbazing moet je een account aanmaken waarom??? Ok ik kon het overslaan ook gedaan. Maar nu sinds paar dagen heb ik een nieuwe router met nieuwe Wifi code, nergens op je app kan je iets vinden waardoor je makkelijk even je wachtwoord kan aanpassen en weer gebruik kunt maken van je Sonos snap niet waarom!! Om dat te kunnen doen 1000 stappen doorgelopen ook inmiddels noodgedwongen een account aangemaakt! ( jaa waarschijnlijk mag je geen privacy hebben of anoniem Sonos luisteren ) maar nee ik kom geen stap verder! Ow ja, wel met een kabel van mijn Sonos naar de router. Nog niet gedaan. Maar waarom zou je dat op die manier moeten? En niet gewoon eenvoudig je wifi ww invoeren? Kan iemand mij dat even uitleggen?

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik zou u willen verzoeken 1 component van Sonos met een internet kabel op de router aan te sluiten.
Daarna zal het systeem gevonden worden, en kunt u via de Sonos software naar instellingen -> geavanceerde instellingen.
Hier kunt u de draadloze installatie knop indrukken, en kunt u Sonos de wifi in leren.
Als u de wifi aan Sonos geleerd heeft zal deze de melding geven dat u de kabel weer tussen Sonos en de router weg kunt halen.
Om uw speaker weer draadloos te kunnen gebruiken.
U kunt het ook draadloos doen, maar dan dient u de Sonos geheel van een fabriek's reset te voorzien, wat al de instellingen doet kwijt raken.
Lijkt me dat u uw favorieten e.d. niet wilt verliezen, dus zou toch de kabel adviseren.
Als u er op staat dat het draadloos moet gebeuren, dan raad ik u aan de volgende Faq te doornemen.
Omtrent het account wat aangemaakt moet worden, dit was voor ons noodzakelijk om bepaalde functies te kunnen doorvoeren, zoals bijvoorbeeld het Sonos aan kunnen sturen via de Spotify app.
Wij verkopen verder niks qua informatie, en de gebruikers voorwaarden die u accepteert, heeft u vroeger ook geaccepteerd toen u Sonos voor de 1e keer heeft aangesloten.
In theorie ga je al akkoord met de voorwaarden als je de zegel stuk maakt om de doos te openen waar de speaker in zit, maar nu ga ik erg ver in detail.
Dank voor uw antwoord, dat is juist het probleem 1 conponent met draad aansluiten op de router waarom niet ergens een optie op de app om een nieuwe code van je Wifi in voeren? Wtb account u geeft aan dat dat voor geval er gebruik wordt gemaakt van streamen van music stations van oa Sportify ea, wat als mensen dat niet gebruiken? De optie van gebruikt u music abbonement en wilt u daar gebruik van maken? Maak dan een account aan en anders sla over is er niet! Ik ben van de algemene voorwaarden bewust van voor de update. Na de update wordt ik daartoe verplicht en dat zit mij dus dwars! Want als ik niet accord ga met de nieuwe algemene voorwaarden heb ik geen Sonos ! Inmiddels hebben mensen 100den accounts niet meer bij te benen, wat waar we een account hebben, met 100den wachtwoorden die je maar ergens moet bewaren of opslaan. Het wordt je onmogelijk gemaakt om zonder je ergens aan te sluiten ( account aan te maken ) ? Er gebruik van te maken. Dus waarom de verplichting? Als het ook anders kan zoals de genoemde opties? Dit is puur de gebruiker te volgen naar stream gedrag waarbij de privacy wordt geschonden! Mvg, Selvi
Reputatie 5
Badge +2
Een andere optie is een goede suggestie, alleen moet je verbinden met de Sonos speler om iets aan te passen in het geheugen. Dit kan dus niet alleen in de app aangezien de app op dat moment geen verbinding kan maken met de Sonos speler. De voorwaarden, hier kan ik niet veel over zeggen, ook wij als bedrijf hebben voorwaarden, de voorwaarden die vernieuwd zijn hadden voornamelijk betrekking op Voice intergratie en TruePlay. Overige voorwaarden waren al van toepassing bij eerste installatie. Een Sonos account is nodig voor beveiliging van jou gegegevens en de spelers, het is ook nodig om update te verkrijgen.

Reageer