Vraag

Nieuwe update lukt niet

Systeem werkte perfect, app geupdate. So,far so,good. Maar net nieuwe play 3 gekocht, en na installatie vraagt de app om nieuwe update.
Lukt maar niet. Alles losgekoppeld, herinstalleerd, rooter heropgestart. Iemand nog advies ??

10 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Mobiel opnieuw opstarten en app verwijderen en opnieuw downloaden al geprobeerd.
Zal proberen
Reputatie 2
Badge +2
Oké hoor het wel.
Spijtig genoeg niet OK
Zou het met een eerdere app update kunnen te maken hebben ?
Reputatie 2
Badge +2
@stevenCo kijk hier eens naar:

https://nl.community.sonos.com/stel-een-vraag-228987/sonos-app-werkt-niet-meer-op-samsung-galaxy-note-10-1-6766927
Reputatie 4
Badge +3
Stuur eens een diagnose van je systeem zodat we dit voor je kunnen nakijken. Graag ontvangen we het diagnosenummer in antwoord.
Dat updaten schijnt regelmatig een probleem te zijn. Vandaag lukte het mij iet om sonos op mijn (windows10) pc niet op te starten. Moet updaten, maar dat gaat niet. Na het downloaden krijg ik de opmerking de sonos-controller is niet geïnstalleerd. Ik heb al geprobeerd om het programma van mijn pc te verwijderen maar dat lukt ook niet
Reputatie 7
Badge +2
Dat updaten schijnt regelmatig een probleem te zijn. Vandaag lukte het mij iet om sonos op mijn (windows10) pc niet op te starten. Moet updaten, maar dat gaat niet. Na het downloaden krijg ik de opmerking de sonos-controller is niet geïnstalleerd. Ik heb al geprobeerd om het programma van mijn pc te verwijderen maar dat lukt ook niet
Klinkt als een probleem met de computer als er geen software van de computer kan deinstalleren.
Wij hebben de mogelijkheid op een computer in te loggen (met uw toestemming) en de instellingen te checken.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis nummers, te bereiken van Maandag t/m Vrijdag van 10:00 t/m 18:00.
Ik heb nu net een diagnose gemaakt en deze is onder nummer 1662908095.verzonden
Reputatie 7
Badge +2
Je Sonos systeem staat qua speakers veel te ver van elkaar vandaan.
Je wilt apparaten dichter naar elkaar toe gaan zetten.
Ze proberen allemaal te verbinden met je Sonos Bridge, maar alleen de Keuken staat binnen het bereik, de rest staat allemaal te ver.
Omdat ze te ver weg staan, gaan ze proberen met de keuken te verbinden die er mogelijk tussen in staat, maar alleen de TV kamer staat binnen het bereik van de Keuken, en de rest staat de ver weg.
De rest wil daarom verbinden met je TV kamer, maar deze afstand naar de rest is ook te ver, waarin de Woonkamer en Kantoor maar nauwelijks tot niet kan verbinden.
Over het algemeen reikt wifi zo'n 8 a 14 meter qua afstand, apparatuur moet echt dichter naar elkaar toe geplaatst worden, of er zal meer Sonos tussen de apparatuur gezet moeten worden waarin de ketting makkelijker gemaakt kan worden.

Reageer