Nieuwe televisie voor Sonos Arc (Dolby Atmos).

  • 3 March 2022
  • 4 reacties
  • 726 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort in het bezit van een sonos arc + sub + twee x one sl. Ik heb de set gekocht omdat ik deze graag wil gebruiken in combinatie met een nieuwe (nog aan te schaffen) televisie en dan met name voor het gebruik met Netflix en Disney plus (dobly atmos sound).

Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. In eerste instantie wilde ik graag een Philips TV met Ambilight maar met het doorspitten van de recensies las ik dat er kennelijk veel problemen zijn icm die televisies en de sonos arc. 

Vandaar dat ik dus op zoek ben naar ervaringen van mede sonos bezitters die in hun eigen opstelling geen problemen ervaren. Dit zou mij helpen in de keuze.

Groet,

Stefan.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Hoi @Stefan74 

Ik gebruik mijn ARC en Twee Subs en twee Play 5
Met een tv van Philips Oled 4K UHD Abdroid tv een 65OLED804/12 en dit tot volle tevredenheid.
Je zou hier (kan online) meer informatie kunnen vragen wat voor tv het beste bij jou past.
Succes 

Hi SimonSonos, 

Bedankt voor uw suggestie. Goed om te horen dat de Sonos met de 65OLED804/12 goed werkt. Ik ga meteen naar het model kijken.

 

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb zelf een tv van Panasonic en heb de Arc zonder problemen aan kunnen sluiten, letterlijk plug and play!

De Beam die ik over had is naar een vriend gegaan en werd aangesloten op een Samsung tv en dat was een drama.

Ik kreeg er wel geluid uit, maar het volume was via de a.b. niet te regelen, anynet (cec) was ingeschakeld.

Maar ik heb hier wel meer problemen gezien met Samsung tv’s.

 

 

Reputatie 7

Geen problem met de Beam op een Samsung hier, maar Disney geeft naar ik begrepen heb geen Atmos op Samsung. Dan is een Samsung dus niets voor jou.