Nieuwe Sonos S2 app favorieten sorteren niet mogelijk

• 19 juni 2020
  • 8 reacties
  • 157 Bekeken

Is het iemand al gelukt om de favorieten in de nieuwe app te sorteren? Op de iPhone en op de Mac lukt dit niet. Als je favorieten wijzigen doet, zou dit wel mogelijk moeten zijn. Ik kan alleen de onderlinge favorieten verwijderen. Door een regel ingedrukt te houden zou je hem moeten kunnen verplaatsen. Nu al tijd voor een update?

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi Robbiepobbie,

De focus van besturing van je Sonos, ligt voornamelijk op telefoons en tablets welke op Android of Apple draaien.

Ervaar je hier ook de zelfde problemen, of is het alleen de desktrop controller waar je tegen dit probleem aanloopt?

Hi Tom, bedankt voor je reactie. Zoals ik schreef, heb ik het op alles apparaten, iPhone, iPad en een gloednieuwe Macbook Pro. Alle apparaten hebben de laatste software en de laatste Sonos S2 versie.

Reputatie 7
Badge +2

Sorry las niet goed,

Via mijn android toestel druk ik links onder in op Mijn Sonos (sterretje) en druk op het woord “afspeellijsten”.

Hier druk ik rechts boven op bewerken om de lijsten zelf te bewerken. of ik druk op een lijst, om in die lijst rechts boven in op de 3 stippen te drukken, waarna ik op afspeellijst bewerken kan drukken.

Op een Apple product zou dit het zelfde moeten weergeven.

Via een computer zou ik de muziek in de wachtrij plaatsen, de lijst aanpassen, en dan weer opnieuw opslaan, als deze de zelfde afspeellijst naam krijgt dan zal dit de oude lijst overschrijven.

Sorry, maar op IOS werkt dat niet. Ik zie een sterretje links onderin, mijn favorieten. Als ik dan op wijzig klik, kan ik alleen de radiostations verwijderen of de naam veranderen, niet rangschikken. Ze staan nu in alfabetische volorde, en dat wil ik veranderen…

Kun je het niet proberen op een Apple apparaat? Ben benieuwd of je dan hetzelfde als ik hebt.

Reputatie 3
Badge +2

Rangschikken van favorieten kan niet, heeft ook nooit gekund, zou wel een leuke toevoeging zijn :)

Rangschikken van favorieten kan niet, heeft ook nooit gekund, zou wel een leuke toevoeging zijn :)

Dat bedoel ik dus. En de Sonos medewerker meldt dat het op Android wel kan?

Reputatie 3
Badge +2

Die heeft t zo te zien over afspeellijsten waarbij dat (in de afspeellijst zelf) wel kan

Reputatie 4
Badge +3

Let op je krijgt het advies om een nummer voor het station te zetten zodat hij op die manier sorteert.
Sommige simpele dingen lost Sonos gewoon niet op, de focus ligt vaak op complexere zaken zoals de kleur van een app :joy:

Reageer