Vraag

Nieuwe optie: Kunnen aangeven dat 1 kamer altijd "leading" wordt zodra hij in een groep gezet wordt.

• 19 januari 2020
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik weet niet de exacte benaming, vandaar dat ik er zelf maar een naam aan gegeven heb: “leading room”

Wat waarschijnlijk niet bij iedereen bekend is (ik kwam er via dit forum achter) Is dat SonoS werkt met een “leading room” Dat wil zeggen, als je bv een badkamer en een huiskamer hebt, en je zet de muziek in de badkamer aan, vervolgens zet je de huiskamer erbij dan zal de badkamer  "leading room” zijn. Start je met de huiskamer dan is de huiskamer de “leading room” Het punt is als je een huiskamer met een playbar hebt, en je badkamer heeft 2 play 1s en is “leading room” ga je in verloop van tijd merken dat er verschil in timing zit tussen de twee “rooms”. Maak je de huiskamer “leading room” is dit probleem weg.

Het zou super handig zijn dat als je (in bovenstaande voorbeeld) kon aangeven dat de huiskamer ALTIJD leading moet worden zodra je de huiskamer toevoegt in een groep. Nu is het zo dat je telkens aan t wisselen bent om de huiskamer handmatig “leading room”  te maken….

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3

We gebruiken zelf het woord groepsleider of groupleader. Het probleem dat je beschrijft met het verschil in timing is een bekend probleem en gaan we oplossen met een update. 

Reageer