Nieuwe layout

• 25 November 2017
  • 8 reacties
  • 161 Bekeken

Ben ik nou de enige die de nieuwe bediening van Sonos op iPad en telefoon verschrikkelijk lelijk en niet gebruiksvriendelijk vindt?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Mee eens. Vorige was beter. In de bediening ben ik nu regelmatig de weg kwijt.
Nee, nog niemand ontmoet die er tevreden over is.
Geen idee wat ze bezielde bij sonos, de reden dat ik sonos heb was juist die prachtige app.
ik heb 5 sonos speakers maar ben van plan om over te stappen naar iets anders met soundbar.
Bij de soundbar lopen ze bij sonos echt mijlenver op achter, alle aansluitingen horen op de soundbar en dan naar tv en alles via hdmi en alle geluidsformaten horen ondersteund te zijn.
Heel jammer vind ik dit, raad aan anderen tegenwordig ook geen sonos meer aan.
Akkoord . Slechte layout. Bovendien toont de app geen radiotekst meer. Ik zie enkel nog de station name. Terwijl de radio veel meer radiotekst meestuurt. (naam van het programma, titel van het nummer en uitvoerder)
Reputatie 2
Begrijp ook niet waarom de lay-out bij elke update weer wordt aangepast. Vraag: is het mogelijk om de albumcovers in de muziek bibliotheek voor ipad en smartphone app kleiner te makne zodat er meer covers op het scherm kunnen. Makkelijker opzoeken van albums. Of in elk geval de mogelijkheid om dit persoonlijk in te stellen.
Ben het er ook helemaal mee eens. Regelmatig de draad kwijt. Hoop dat ze het weer snel aanpassen.
Voor al het omschakelen van Radio / muziek spelen naar TV. Ik zoek me elke keer rot.
Reputatie 7
Badge +2
Er is in principe al een topic waar al deze ervaringen en problemen in besproken worden, en ook door ons developement team onder ogen word gehouden.
Het kan dan ook goed zijn dat er verbeteringen en veranderingen plaats vinden in de Sonos software, zoals bijvoorbeeld de grote tegels onder het Mijn Sonos gedeelte.
Verder is het inderdaad voor veel mensen wennen, maar de App doet nog steeds precies het zelfde als wat de vorige app ook al deed, je moet de juiste kamer selecteren onderin om op de juiste kamer je muziek te selecteren.
Onder bladeren selecteer je uiteindelijk de muziek welke op de kamer gaat afspelen welke je onder het Kamers gedeelte hebt aangedrukt.
De app is redelijk vergelijkbaar met de Spotify app, waar alle klanten wel mee overweg kunnen.
Waarde Tim,

Het blijft interessant dat zowel mijn zoons als ik er niet goed mee overweg kunnen, terwijl dat in het verleden geen probleem was. Toch terug naar de tekentafel?

Veel groeten,

Jan-Willem.