Beantwoord

Nieuwe kamer toevoegen

• 23 april 2018
  • 3 reacties
  • 4334 Bekeken

Wij zijn veranderd van provider zodat we een nieuwe wifisysteem kregen. Nu werkt ons Sonos systeem niet meer.
Ik heb wel al de Play 1 met kabel aan het modem gelegd waardoor deze speaker gevonden wordt. Maar we hebben ook ene planbare en twee groete boxen dus moeten er kamers toegevoegd worden. Ook de tv moet weer over de Sonos lopen. Heeft iemand adviezen of kan ik beter met Sonos bellen. Heb wel al e-mails gestuurde maar wil graag alles geregeld hebben.
icon

Beste antwoord door Tim S 25 april 2018, 11:22

Ik zou je willen verzoeken 1 component van Sonos met een internet kabel op de router aan te sluiten.
Daarna zal het systeem gevonden worden, en kun je via de Sonos software naar instellingen -> geavanceerde instellingen.
Hier kun je de draadloze installatie knop indrukken, en kun je Sonos de wifi opnieuw inleren.
Als je de wifi aan Sonos geleerd hebt zal deze de melding geven dat je de kabel weer tussen Sonos en de router weg kunt halen.
Om je speaker weer draadloos te kunnen gebruiken.
Zie anders ook graag de volgende Community Post
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Heb je de Play:1 als nieuw geinstalleerd of werd hij gelijk gevonden toen je hem met kabel aansloot?
Als het 't laatste was zou de rest ook automatisch zichtbaar moeten worden, zo niet herstart ze dan even door ze even van de stroom te halen.
Als je ze allemaal weer ziet kun je via Instellingen => Geavanceerde Instellingen => Draadloze installatie je nieuwe WiFi gegevens invoeren, pas hierna kun je de kabel weer loshalen.
Goedenavond nee hij werd meteen gevonden. De twee boxen die hangen hoog in de woonkamer en daar kan ik bijna niet bij. Zou dat echt moeten alles van stroom afhalen? Wat een nachtmerrie. Even van provider veranderen en als je dan ziet wat je allemaal moet wijigen daar hebben we bijna een dagtaak aan.
Reputatie 7
Badge +2
Ik zou je willen verzoeken 1 component van Sonos met een internet kabel op de router aan te sluiten.
Daarna zal het systeem gevonden worden, en kun je via de Sonos software naar instellingen -> geavanceerde instellingen.
Hier kun je de draadloze installatie knop indrukken, en kun je Sonos de wifi opnieuw inleren.
Als je de wifi aan Sonos geleerd hebt zal deze de melding geven dat je de kabel weer tussen Sonos en de router weg kunt halen.
Om je speaker weer draadloos te kunnen gebruiken.
Zie anders ook graag de volgende Community Post

Reageer