Beantwoord

niet mogelijk nummers aan de wachtrij toe te voegen

  • 18 September 2018
  • 9 reacties
  • 2785 Bekeken

Sinds gisteren kan ik geen nummers meer toevoegen aan de wachtrij in de controller. Als ik een nummer afspeel geven de speakers in de kamers aan dat er geen nummer is geselecteerd en blijft de wachtrij leeg. Ik heb van alles geprobeerd wifi router gereset, alle speakers uitgezet en een voor een weer toegevoegd maar zonder resultaat.
Kent iemand dit probleem en weet de oplossing?

alvast bedankt,
Jeroen
icon

Beste antwoord door Emily P 1 October 2018, 17:56

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Mooi om te horen dat het opgelost is! Wij zijn recent ook erachter gekomen dat Homey veel problemen veroorzaakt voor Sonos doordat deze het signaal kaapt, wat een herstart van het Homey systeem inderdaad zal doen oplossen. Mochten andere gebruikers eenzelfde systeem/eenzelfde probleem ervaren, is de oplossing dus simpelweg Homey helemaal uitzetten en weer aanzetten.

Helaas heb ik deze melding ook.

Ik heb de diagnose al verzonden. Nummer 487352140.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Groeten, Linda 

Reputatie 7
Badge +2
Zie graag een diagnose van de Sonos installatie tegemoet.
Beschrijf het nummer graag in je bericht.
Dank je Tim. Het nummer is 2015904135
Hoor graag van je
Dank je Tim. Het nummer is 2015904135
Hoor graag van je
Reputatie 5
Badge +3
Hi Jeroen, ik zie dat Sonos veel moeite heeft om met je telefoon of tablet te praten en daarom lijkt het toevoegen niet te lukken. Zou je een beschrijving willen geven van je netwerk (internet provider, waar de bedrade Sonos componenten op aangesloten zitten)

Anders wil ik je vragen om in te bellen:
https://www.sonos.com/nl-nl/contact/contact-options%23
Hoi Frank, Mijn provider is Ziggo, ik gebruik de wifi zoals hij is meegeleverd geïntegreerd in het modem, daar heb daar niets aan veranderd. Deze staat in de woonkamer en eigenlijk gewoon goed bereik. De bedrade componenten, playbase en connect zitten daar ook direct op aangesloten. De iphone en ipad hebben gewoon een goede wifi / internet connectie.
Het probleem is van de een op de andere dag ontstaan en krijg het niet meer goed.
Ik wil graag een keer inbellen als dat nodig is, op welke tijden kan dat?
Ik heb een positieve update, mijn problemen zijn opgelost! De oorzaak zat in een app op mijn homey die exact 12 dagen geleden was gecrasht. Nadat ik deze heb verwijderd werkt alles weer als vanouds. Als je meer informatie wil kun je me benaderen.
Badge
Werkte bij mij ook. Heb alle Sonos software van mijn Homey verwijderd en deze herstart. Een paar minuten later werkte alles weer gelukkig!

Reageer