Beantwoord

Netwerkproblemen gedetecteerd op Sonos App

• 26 september 2019
  • 10 reacties
  • 480 Bekeken

Ik kan iet meer inloggen in mijn Sonos systeem op mijn telefoon. Krijg steeds de melding "netwerk problemen gedetecteerd". Vreemd want Wifi werkt gewoon. Via mijn laptop werkt het wel gewoon. En kan ook de Sonos boxen gebruiken als ik via Spotify afspeel. Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Tim S 26 september 2019, 09:36

Wil je toch vragen ons even te bellen, de diagnose laat niet zo zeer gekke problemen zien.
Telefoon lijn is open vanaf 10:00 tot 18:00 op werkdagen.
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hey Sjoerdvanseeters,

Zou het lukken om een diagnose in te sturen?
Verneem het bevestigings nummer graag.
Mocht je de diagnose niet verzonden krijgen, dan raad ik aan je modem/router en Sonos een keer uit en aan te zetten.
Mocht ook dit het probleem niet doen oplossen, dan wil je ons even bellen zodat we goed onderzoek kunnen doen.
Hoi Tim,

Ik kan niets sturen via de app want dan blijft het dezelfde melding geven.
Router al een keer uit en aan gezet maar zonder resultaat.
Bellen ook geprobeerd maar krijg een bandje dat vandaag de lijnen gesloten zijn en dat ik het op een andere dag moet proberen. (??)
Heb gebeld naar 0800-5551234
Gelukt om een diagnostische toets te verzenden.
Bevestigingsnummer: 1411552545
Reputatie 7
Badge +2
Wil je toch vragen ons even te bellen, de diagnose laat niet zo zeer gekke problemen zien.
Telefoon lijn is open vanaf 10:00 tot 18:00 op werkdagen.

Goedemorgen!

Ik ben benieuwd of dit issue reeds is opgelost. Ik ervaar namelijk precies dezelfde problemen.

Gr Martin

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Waarom wordt hier geen oplossing gepost nav bovenstaande??

Ik ervaar dezelfde problemen. Wat is de oplossing hiervoor. 

Ik ervaar dezelfde problemen. Wat is de oplossing hiervoor. 

Hoi Bart, heel saai maar je moet echt even bellen met Sonos. Ik heb een dik uur met een zeer vriendelijke en kundige mevrouw aan de telefoon gehangen. Uiteindelijk bleek het bij mij een combi te zijn van verkeerde routerinstellingen en de aanwezigheid van een repeater.

Suc6!

Bedankt voor de tip Moes030, ga ik doen. 

Reageer