Beantwoord

netwerk opzoeken

• 23 August 2018
  • 9 reacties
  • 1470 Bekeken

netwerk opzoeken
icon

Beste antwoord door Frank N 23 August 2018, 12:19

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

op welke manier kan ik zien welk netwerk mijn sonos gebruikt ik heb 2 wifi netwerken en vindt nergens met welk ze verbonden zijn ik heb geen boost installatie
Reputatie 5
Badge +3
Hi Wim, op welk WiFi netwerk Sonos is geïnstalleerd is zo niet terug te vinden in de app. Als je een diagnose wilt maken kan ik het je vertellen. Dat doe je zo: instellingen, geavanceerde instellingen, diagnose verzenden en het resulterende nummer graag hier vermelden.
het bevestigingsnummrt is 862094368
Reputatie 5
Badge +3
Hi Wim, je Sonos staat op geen van beide WiFi-netwerken geïnstalleerd. Je Playbase is met een netwerkkabel aangesloten en die voorziet de overige speakers van een draadloos signaal. Dat werkt overigens uitstekend bij je als ik naar de verbindingen kijk.
Bedankt voor de info kan ik dan op deze manier verder uitbouwen voor de badkamer +\_ 4 meter van verste box verwijderd en ook nog 4 meter omhoog naar de slaapkamer of moet ik daar iets anders voor doen ?
Reputatie 5
Badge +3
Dat klinkt als een degelijk signaal. Probeer het eens en mocht het problemen geven, laat gerust weten.
ik heb sinds gisteren een extra one gekocht voor op de 1ste verdieping nu merk ik dat deze sonos nummers niet volledig afspeelt in in het midden van het nummer verspringt naar een volgend nummer echter als ik dezelfde afspeellijst gelijk in welke kamer afspeel deze wel perfect werkt
Reputatie 5
Badge +3
Hi Wim, dan zou ik graag nogmaals een diagnose van je willen ontvangen. Maak eentje graag binnen 20 minuten nadat de muziek is weggevallen zodat ik de meest actuele informatie kan zien.
Frank bedankt voor de info maar ik heb de speaker nogmaals geïnstalleerd en nu werkt hij goed op lokatie toch bedankt voor de feedback indien nodig bezorg ik u nog een diagnose