Vraag

Na verhuizing geen verbinding met Sonos.

  • 14 April 2021
  • 3 reacties
  • 1340 Bekeken

Ben verhuisd en van Ziggo naar KPN gegaan. Krijg mijn paar jaar oude sonos1 boxen niet aangesloten. Heb al van alles geprobeerd maar hij vindt ze niet. Heb al een par x 1 boc met een ethernetkabel direct op het modem aangesloten maar niets werkt. Ook terig zetten naar fabrieks instellingen niet. Nu zegt hij dat er een update moet komen maar ik heb geen idee hoe ik dat zou kunnen doen. Ik loop echt vast. Kan iemand mij helpen. De helpdesk van Sonos is niet bereikbaar.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hi @Mo koning, Welkom bij ons op de community.

 

Om je verder te kunnen ondersteunen heb ik nog wat aanvullende vragen.

Om welke speakers gaat het precies? In je vorige huis werkte je op de S1 of op de S2 app van Sonos?

Verder is het erg interessant om te weten wat de LED-lampjes voor kleur aangeven op het moment dat er stroom op staat.

Bij twijfel als je niet zeker weet of je de speakers goed terug hebt gebracht naar fabriek instellingen kan je op deze pagina kijken. 

 

Mocht het zo zijn dat je verder assistentie nodig hebt, je kan altijd telefonisch contact met ons opnemen.

Dat telefonisch contact opnemen met Sonos is herhaaldelijk niet gelukt. Het gaat om 2 Sonos 1 boxjes uit september 2020. Heb alles al meerder malen geprobeerd wat ik op internet voorbij zag komen. Het komt echt door die lekkere update die Sonos heeft doorgevoerd ben ik bang. Ik kom gewoon niet verder zelfs al zit er 1 direct op mijn modem aangesloten. Hoe kan ik een update uitvoeren help me daar eerst maar eens mee. Denk Dat ik dan wel verder kom. Inmiddels brand het lampje na van alles te hebben geprobeerd rood. Als ik de app er weer af gooi of de stekker er uit trek brand hij daarna op enig moment wel weer groen maar als ik dan weer bij dat update verhaal kom zijn ze toch echt weer rood. Vertel mij maar hoe ik telefonisch met iemand in contact kom. Begin er aardig klaar me te raken zo. Ze zijn te duur geweest voor deze ongein.

Reputatie 4
Badge +1

Hey @Mo koning.

 

Vervelend om te horen dat je gisteren geen telefonisch contact met ons hebt kunnen maken.

Gisteren tegen het eind van de middag is er inderdaad een storing geweest in ons telefoon systeem.

Graag wil ik aan je vragen om het nog een keer te proberen vandaag, status van de telefoon is dat het volledig operationeel is momenteel.

Hier heb ik de link voor je naar de contact pagina.