Beantwoord

Na update werkt een deel van mijn systeem wel en een deel niet!

• 16 August 2018
  • 4 reacties
  • 362 Bekeken

Reputatie 2
Na een update eerder deze week werkt een deel van mijn systeem normaal, twee play 1's, een bar, een play 5, etc. Twee onderdelen werken echter niet, een connect en een play 5. Bij opnieuw toevoegen komt de play 5 weer voor in de lijst maar is niet benaderbaar. De connect krijg ik niet meer te zien. Moet ik deze resetten naar fabrieksinstelling? Wat is het handigst?
icon

Beste antwoord door Tim S 17 August 2018, 15:02

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zie graag eerst een diagnose van de installatie tegemoet voordat we stappen ondernemen.
Zie het diagnose nummer graag tegemoet.
Reputatie 2
Beste Tim, geen probleem, het diagnosenummer is 900272978. Inmiddel nog een Play5 ontdenkt die niet meer ontdekt wordt. In total mis ik dus 2 keer een play5 en een connect. Mijn playbar, gekoppelde play1's, een andere play 5 en twee play3's werken wel naar behoren. Ik heb het idee dat bij de laatste update een deel niet is meegenomen in de update en nu op 1 op andere manier niet meer gevonden worden. Ik hoor het graag. Gr. Erik.
Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken de Modem/Router uit en aan te zetten door stroom te ontkoppelen voor 10 seconden.
Daarna graag ook de Sonos installatie een keer in zijn geheel uit en aan zetten, inclusief de speakers die niet verschijnen.
Ga er eigenlijk vanuit dat je alles weer in de app naar voren gaat zien komen.
Reputatie 2
Tim, alles doet het weer. Jouw suggestie heeft gewerkt maar ik bleef problemen houden met 1 play5. Deze vervolgens met een netwerkkabel aangesloten waarna de update goed verliep en alles weer goed werkt. Dank voor je hulp!