Beantwoord

na updat s2app mis ik groepen

  • 23 February 2021
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Ik zie niet alle producten in de S2 app. Oa de home-Cinema set staat er ineens niet meer bij. Maar via de afstandsbediening van de tv gaat de arc harder/zachter.  Sub en de achterspeakers doen het niet. In m’n keuken staan nog 2 play1, die zijn wel zichtbaar.

Binnen m’n free@home is het ook niet meer zichtbaar. 
T Lijkt na update van m’n app.

 

wat kan ik hier aan doen?

icon

Beste antwoord door Erooij 23 February 2021, 22:30

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Speakers een minuutje van de stroom en weer opnieuw opstarten zou kunnen helpen. Dan wordt de verbinding weer opnieuw opgebouwd. 
Dat de Arc wel werkt bij tv kijken komt omdat deze dan rechtstreeks door de tv aangestuurd wordt.

Reputatie 7

Je zou vaste ip-adressen toe kunnen wijzen aan je Sonos devices.

Speakers een minuutje van de stroom en weer opnieuw opstarten zou kunnen helpen. Dan wordt de verbinding weer opnieuw opgebouwd. 
Dat de Arc wel werkt bij tv kijken komt omdat deze dan rechtstreeks door de tv aangestuurd wordt.

 inderdaad, dat was de oplossing. Alles uitgeschakeld en opnieuw opgestart.
Bedankt.

Je zou vaste ip-adressen toe kunnen wijzen aan je Sonos devices.

Wat zou hier het voordeel van zijn? 

Reputatie 7

De Sonos devices ontvangen meestal 's nachts hun updates. Als deze zijn doorgevoerd, starten ze allemaal op hetzelfde moment opnieuw op. Sommige routers kunnen dit niet aan en verwarren dan ip-adressen (vandaar dat het even van de stroom halen en dan het liefst na elkaar weer opstarten van de devices je probleem oplsote). Het toekennen van vaste ip-adressen is hier een oplossing voor.

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou persoonlijk eerst kijken of er iets misgaat in het netwerk zoals een verkeerde instelling of een apparaat dat we helaas niet kunnen ondersteunen voordat je wijzigingen in het netwerk maakt.

 

Met je Free@home verwijs je denk ik naar een domotica systeem? Kan je meer informatie over je netwerk geven?