Beantwoord

na downloaden S2, kannik met geen enkele app meer iets

  • 20 March 2021
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Badge

Hoi,

ik wilde gisteren kijken of ik over kon stappen naar S2. (Ik heb een Bridge , twee Play ones, een Playbar, een Connect en een Boost). Heb de App gedownload.  Kreeg de melding dat de Bridge niet compatibel was met S2. Uiteindelijk heb ik het proces van overgaan naar S2 stop gezet en wilde terug naar S1. Vandaag start die app niet meer op en schiet meteen naar een scherm om de S2 app te gebruiken (terwijl ik die heb verwijderd). Heb uiteindelijk nu toch maar weer de S2 app geïnstalleerd, alleen daar blijf ik hangen in het scherm “gebruikersovereenkomst”. Als ik accepteer, gebeurt er niets. Ik kan dus nu zowel met de app S1 als met de S2 helemaal niets!! 😬😬

Help!! 🥺

Hans-Eric

icon

Beste antwoord door 106rallye 20 March 2021, 14:41

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Ee zou een pagina moeten openen op je telefoon waar je de gebruikersovereenkomst kunt accepteren. Wellicht kan dat ook anders, of lukt het op een andere telefoon.

Ik zou de Bridge wel weghalen en één van de devices even via een kabel aansluiten op je router zodat je de devices je wifi-gegevens kunt leren. Omdat je een Bridge gebruikte weet je systeem die niet. 

Badge

Dank je, ga ik proberen!!