Vraag

Na 20 seconden afspelen spotify songs scipt naar volgende

• 14 maart 2016
  • 3 reacties
  • 1922 Bekeken

Beste,

Tijdens het afspelen van nummers via SONOS app icm spotify, stoppen de liedjes na 20/ 30 seconden en springt hij door naar de volgende. Melding die ik dan krijg is 'verbinding met spotify verbroken'.
Ik heb Sonos app geupdate, spotify opnieuw verbonden met sonos, maar niks mocht baten. Hij vindt dus wel altijd de nummers van spotify (dus verbinding lijkt te werken) alleen tijdens het afspelen gaat het telkens fout.

Wat nu te doen? Iemand tips?

Alvast hartelijk bedankt.

Groet,

Rudy

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste,

Tijdens het afspelen van nummers via SONOS app icm spotify, stoppen de liedjes na 20/ 30 seconden en springt hij door naar de volgende. Melding die ik dan krijg is 'verbinding met spotify verbroken'.
Ik heb Sonos app geupdate, spotify opnieuw verbonden met sonos, maar niks mocht baten. Hij vindt dus wel altijd de nummers van spotify (dus verbinding lijkt te werken) alleen tijdens het afspelen gaat het telkens fout.

Wat nu te doen? Iemand tips?

Alvast hartelijk bedankt.

Groet,

Rudy

Zou je voor mij een diagnose in willen sturen binnen 20 minuten nadat het probleem zich voor gedaan heeft, hopelijk kunnen wij achterhalen wat er precies aan de hand is. Ook zou ik graag willen weten hoe je thuisnetwerk eruit ziet. Welke router heb je, heb je meerdere routers? Werk je met switches, extenders, repeaters etc.
Beste, inmiddels is het probleem verholpen. Geen idee waarom het nu opspeelde, maar heb aanpassingen in router doorgevoerd en nu werkt het weer goed. Merci.
Reputatie 5
Badge +2
Beste, inmiddels is het probleem verholpen. Geen idee waarom het nu opspeelde, maar heb aanpassingen in router doorgevoerd en nu werkt het weer goed. Merci.

Goed om te horen dat het verholpen is, mocht het terug keren neem telefonisch contact met ons op zodat we je direct kunnen helpen. Veel luister plezier weer!

Reageer