Vraag

Muziekbibliotheek toevoegen (onmogelijk)

• 28 november 2016
  • 10 reacties
  • 1909 Bekeken

Hi,

Ik probeer op alle mogelijke manieren iTunes en/of een andere muziekmap op mijn Macbook pro te selecteren via een Sonos Play 3, maar het lukt niet. Firewall al geprobleerd, slaapstand, eigenlijk alles wat ik al kan lezen hier... maar de map/mac wordt gewoonweg niet gevonden. Is er nog een andere mogelijkheid?

Mijn dank is groot.

Vriendelijke groet,
Leander

10 Reacties

Reputatie 3
Als je alle stappen hebt gevolgd inclusief firewall/slaapstand/mappen delen, kan je misschien nog even antivirus nakijken. Als ook dat niet helpt, misschien even mailen of bellen of tweeten naar helpdesk.
Reputatie 5
Badge +2
Heb je al contact gehad met onze helpdesk over het aanmaken van de Muziek Bibliotheek?
En? al een oplossing gekregen? Ik zit met hetzelfde soort probleem. Net de Sonos play1 gekocht maar de sonos desktop control wil met geen mogelijkheid de map toevoegen waarin mijn muziek voor Itunes staat. (Foutbericht 1002 - maar kaspersky settings en mapsettings lijken allemaal goed te staan).
Helaas nog niet opgelost. Echt alles geprobeerd. En @Ryan A hoe werkt dat dan met de helpdesk?
Reputatie 3
Je kan de helpdesk bellen of mailen en dan lossen ze het voor je op. Beide opties zijn gratis!

http://www.sonos.com/nl-nl/contact is voor Nederland

http://www.sonos.com/be-nl/contact is voor Belgïe.
Het is gelukt dankzij de telefonische helpdesk. Super!
Reputatie 3
Top, mooi om te horen. 🙂 Wat was het uiteindelijk?

En prettig nieuwjaar!
Blijkbaar stond er ergens een knopje uit waarbij niks gedeeld mocht worden. Ik dacht dat er 1 was en blijkbaar waren het er 2. Niet kunnen vinden 🙂
Zojuist ook meer dan prima geholpen door klantenservice. Oorzaak probleem niet toevoegen muziekbibliotheek: Kaspersky (virusscanner) had sonos om een of andere reden niet aan mijn thuisnetwerk gekoppeld (zeg ik in lekentaal). En dat terwijl Sonos door Kaspersky al was toegevoegd als veilige app waardoor ik meende dat hier niet de oorzaak zat.
Reputatie 3
Nou dat is mooi om te horen, en misschien gaat dit mensen in de toekomst ook helpen, tof tof! Geniet ervan he!

Reageer