Muziek verspringt

• 2 November 2018
  • 4 reacties
  • 546 Bekeken

Badge
Na de laatste update verspringt de muziek permanent. Maakt niet uit of ik muziek direct van mijn iPhone kies, of via Spotify. Hoe kan ik dit verhelpen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestiging's nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Badge
Beste Tim,
Diagnose is verzonden.
1083330035
Badge
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestiging's nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Reputatie 7
Badge +2
Er zit redelijk wat wifi-storing op het systeem.
De antenne's van de speakers hebben redelijke storing waardoor deze moeite hebben met communiceren.
De enige die deze storing niet heeft, is de Bridge die met een kabel op je KPN zit aangesloten.
Zie graag de volgende Community Post omtrent wifi storing.
Verder zou ik je willen verzoeken, de KPN en Sonos van het stroom te ontkoppelen, opnieuw aan te sluiten, en nogmaals te testen.
Graag weer een diagnose aanmaken als het probleem zich weer voordoet, en graag even melden op welke kamer/groep je het probleem ervaarde.
Uiteraard heb je de mogelijkheid de stappen van de Community Post te doorlopen zoals het aanpassen van het draadloos Sonos kanaal wat mogelijk de wifi storing doet oplossen.
Je Sonos staat nu op kanaal 11.
Indien mogelijk, zet je Sonos op kanaal 1, speel even 10 a 15 minuten muziek, om een diagnose aan te maken.
Daarna Sonos op kanaal 6 zetten, weer 10 a 15 minuten muziek afspelen, en weer een diagnose aanmaken.
Als je deze 2 diagnose nummers aan ons geeft, kunnen wij melden welk kanaal op dat moment het beste in uw huishouden te gebruiken is.