Vraag

Muurbeugel Sonos One

• 28 January 2018
  • 5 reacties
  • 380 Bekeken

Badge
Goedenavond. Dit weekend een compleet Sonos systeem aangeschaft. Ik kan alleen nergens muurbeugels vinden voor de One.. en er staat ook nergens of ik die van de Play:1 voor de One kan gebruiken... kan iemand hier mij meer over vertellen? Alvast bedankt ✌?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Badge
Laat maar zitten, antwoord op mijn vraag zelf al gevonden #dom #dom #dom
Google is my friend...
Stelde de vraag ook mede doordat de verkoper van MM het niet wist overigens.
Slotje
Badge
Tip: Ik heb een aantal play 1’s via de ‘Vogel's Sound 4201’ ophangen. Die kan je zowel horizontaal als verticaal draaien.
Badge
Bedankt voor de tip, enkel is daar niet van bekend of je op deze ook de One kunt aansluiten zie ik op verschillende sites ?
Hi Mike, Let wel op als je de SONOS ONE hoger ophangt. Het is wel handig als de muurbeugel op zijn kop kan worden opgehangen. Helemaal als je straks spraakgestuurd aan de slag wilt. Dan zie je de LED branden. Puur praktisch en het staat nog mooier ook trouwens, op zijn kop zie je die lelijke onderkant niet. Ik heb zelf een Cavus beugel gekocht. Goede prijs /kwaliteit en kan in heel veel verschillende manieren worden opgehangen. Misschien interessante blog om te lezen.
Badge
Ok, bedankt voor de tip. Prijs is idd ok. Scheelt niks met de originele (€65 per set). Goeie kanshebber dit. Heb de beugels nog niet aangeschaft, dus je tip komt optijd 🙂