Vraag

Move terug naar wifi

  • 30 November 2020
  • 5 reacties
  • 680 Bekeken

Ik krijg mijn sonos MOVE niet terug op de WiFi stand nadat hij is is gebruikt in Bluetooth mode

In de gebruiksaanwijzing staat dat je de modus knop moet indrukken, maar dit heeft geen effect, 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Oei vervelend.
 

Ik krijg ‘m niet op Bluetooth (ook niet vindbaar op 3 apparaten geprobeerd) 

 

ik hoop dat het onderhand al is opgepakt?

Nee, geen reactie gehad

inmiddels los ik het op door de sonos Move uit te zetten en weer aan te zetten als hij weer in bereik van mijn WiFi netwerk zit, dat werkt voor nu ,

ter info ik gebruik de s1 app omdat ik nog een oude connect heb, naast 2 sonos play one

maar mijn probleem is dus net omgekeerd aan het vaker gemelde probleem dat de Move niet in Bluetooth komt. 

Het in Bluetooth herkennen en aansluiten gaat zonder problemen. 

Jammer. Ik zit nu ook te overwegen gewoon product terug te sturen. Maar vind het ook eigenlijk zonde dat ik niet een oplossing kan vinden of krijgen vanuit Sonos. Als dat op orde is hoeven we niet een duur en onnodig proces te starten die ook het milieu extra belast.

 

ik wacht ook al even op reactie vanuit Sonos. 
 

succes

Reputatie 7

Hebben jullie al contact gehad met Sonos?

Dit is een gebruikersforum, waarop Sonos af en toe meekijkt. Voor contact met Sonos zelf is het niet het meest geschikte medium.

Inmiddels de move opnieuw opgestart en nu werkt sinds gisteren alles naar behoren 

dank voor de reacties, 

topic kan gesloten worden