Beantwoord

Move terug naar S1, waarbij S2 té dominant is.

  • 16 March 2021
  • 9 reacties
  • 402 Bekeken

Badge

Hallo allen. Ik heb redelijk recent de boel hier op Sonos gemaakt, o.a. met wat specifiek S1 materiaal. Nu is een move per ongeluk S2 geworden en ik krijg m niet terug terwijl ik op dit adres zat S1 artikelen heb. Wat nu? Eigenlijk best suf dat er zulke grote verschillen tussen S1 en S2 zijn.....

icon

Beste antwoord door Erooij 16 March 2021, 20:32

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je al een fabrieksreset gedaan en de move opnieuw aangemeld oude S1?

Reputatie 7

Zie Gescheiden S1- en S2 Sonos-systemen installeren | Sonos

“We raden niet aan om je producten te downgraden naar S1 nadat de update naar S2 is uitgevoerd, maar het is wel mogelijk. Je moet dan de S2-producten herstellen naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen en toevoegen aan een bestaand S1-systeem. Er is een bestaand Sonos-product nodig dat niet compatibel is met S2 om een S2-product te downgraden naar S1. Alle instellingen en voorkeuren gaan verloren als je een product downgradet van S2 naar S1.”

Hoi, andere computer maar zelfde GerardH. Zoals voorgesteld heb ik de Move uitgezet tot een groen knipperlichtje. Op zich dus uit alleen staat die Move nog steeds in de app. Ik kan ook niets toevoegen want die S1-app wil eefrst, voor alles, naar S2. Hoe nu verder?

Reputatie 7

Je zegt “uitgezet tot een groen knipperlichtje”. Gereset dus?

Kun je een screenshot posten van de melding op de S1-app? Kun je de S2-app van je telefoon verwijderen?

En twee accounts voor Sonos is niet echt handig…..

Badge

Hoi, ja gereset volgens de hiervoor beschreven opties.

Ondertussen had ik een groen knipperlicht en kon ik wel een item toevoegen maar de app kan de speaker niet vinden.

 

En ik woon eigenlijk op 2 adressen en opo het andere adres werkt de S2 juist. Die terug zetten naar S1?

Badge

Speaker werkt uiteindelijk weer.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt een speaker niet op beide systemen laten werken. Het is of S1 of S2.

Reputatie 7

Misschien moet je eerst even je hele verhaal doen. Welke devices en households heb je en wat wil je ermee?

Reputatie 4
Badge +1

Hey @GerardH 

 

In dit geval is het denk ik heel verstandig om een keuze te gaan maken op welk systeem je wil gaan werken, of op de S1 of op de S2 app want op deze manier blijf je de Move terug brengen naar fabriek instellingen.