Beantwoord

MOVE speelt apart af na toevoegen aan andere kamers en wordt apart weergegeven in de app

  • 1 June 2021
  • 2 reacties
  • 292 Bekeken

Voorheen kon ik bij het afspelen van de muziek, meerdere kamers selecteren. Heb de eetkamer (groep van 2x play 3), woonkamer (sub/playbar/2x one pair 5.1) en de Move. Eetkamer en woonkamer selecteer is en kan ik daarna met de optie om per kamer het volume of groepsvolume aanpassen maar als ik de Move toe wil voegen en selecteer, speelt de muziek wel af maar wordt deze niet in de groepsvolume getoond maar als een aparte kamer. De melding volgt dat er geen verbinding kan worden gemaakt met het apparaat maar er wordt wel muziek afgespeeld. Enig idee wat er niet goed is?

icon

Beste antwoord door kmaaden 2 June 2021, 10:38

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @kmaaden en welkom op onze Sonos Community!

 

Aangezien de symptomen die je beschrijft, is het hoogstwaarschijnlijk dat er een communicatieprobleem is tussen het systeem en de Sonos App. In dit geval kan ik je aanraden om even alle Sonos speakers opnieuw op te starten en kijken of dit nog gebeurt. Zorg ervoor dat er geen andere sterke draadloze apparaten in de buurt van de speakers staan. Mocht het probleem nog niet opgelost zijn, heb ik graag een volledige beeld van je netwerk nodig zodat ik begrijp hoe alles met elkaar verbonden is.

 

Graag hoor ik of het opgelost is. 

Bleek dat ik 2 kamers Move had. Eén kamer verwijderd en daarna ging het goed.